دیجی‌کالا مگ یک ساله شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز دیجی‌کالا مگ، رسانه‌ی آنلاین فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، یک ساله شد. درست دهم شهریور پارسال بود که راه‌اندازی عمومی سایت را جشن گرفتیم و کیک شکلاتی‌اش را خوردیم. وقتی کار را شروع کردیم، فکر نمی‌کردیم این‌قدر اوضاع خوب بشود. فکر نمی‌کردیم فقط با گذشت یک سال، ۱۰ هزار عنوان مطلب منتشر کرده باشیم و روزی ۶۰ هزار کاربر یکتا به ما سر بزنند. فکر نمی‌کردیم بعد از یک سال ۵ میلیون نفر ما را دیده و ده‌ها هزار نفر شبکه‌های اجتماعی‌مان را دنبال کرده باشند. طی این یک سال کارهای بزرگی در دیجی‌کالا مگ انجام شد. از اخبار و رویدادهای مهم دنیای فناوری دیجیتال گرفته تا دستاوردهای بزرگ علمی را پوشش دادیم و صدها مقاله‌ی مفید و کاربردی منتشر کردیم.

تحریریه‌ی گروه فناوری دیجیتال، کنفرانس‌های بزرگی مثل CES 2016، MWC 2016، Google I/O 2016، IFA 2015 و WWDC 2016 را پوشش دادند. به جز پوشش اخبار، آن‌ها مجموعه مقالات دنباله‌دار کاملا کاربردی را تحت عناوینی مثل «مدرسه‌ی عکاسی با موبایل»، «بیوگرافی بزرگان»، «نقد و بررسی کالاهای دیجیتال»، «راهنمای خرید کالاهای دیجیتال» و «بررسی اپلیکیشن‌» تهیه کردند. مقاله‌های پراکنده‌ی زیاد دیگری هم در همین حوزه نوشته شد.

تحریریه‌‌ی گروه سرگرمی دیجیتال هم کنفرانس‌های بزرگی مثل E3 2016، GamesCom 2016، BlizzCon 2015، و اسکار ۲۰۱۶ را پوشش دادند. آن‌ها مجموعه مقالاتی در قالب «نقد و بررسی بازی»، «موزه‌ی بازی»، «برترین‌های بازی» و «پیش‌نمایش بازی» تهیه کردند و همه‌ی اخبار مهم در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های سینمایی بزرگ را پوشش دادند.

تحریریه‌ی گروه دانش و فناوری رویدادهای بزرگ علمی مثل کشف امواج گرانشی، سیاره‌ی نهم منظومه‌ی شمسی، ملاقات فضاپیمای افق‌های نو با پلوتو، ملاقات فضاپیمای جونو با مشتری، کشف نزدیک‌ترین سیاره‌ی فراخورشیدی، صد سالگی نسبیت عام و بسیاری کشفیات و رویدادهای دنیای علم را پوشش دادند. آن‌ها مجموعه مقالات با ارزشی تحت عناوین «جهان انسان»، «زمین برای زندگی» و «انسان و فناوری» منتشر کردند و سعی کردند به بنیادی‌ترین پرسش‌هایی که به ذهن انسان خطور می‌کند، پاسخ یدهند. گروه دانش با دریافت رسمی حق انتشار عکس‌های سایت «تصویر نجومی روز ناسا» (APOD)، هر روز عکس نجومی روز را با توضیحات فارسی منتشر کرد.

دیجی‌کالا مگ درست شش ماه بعد از تولد موفق شد نشان ویژه‌ی هشتمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران را به خودش اختصاص بدهد.

طی این یک سال نزدیک به ۱۰۰ یادداشت در دیجی‌کالا مگ منتشر شد که هرکدام دغدغه و نقطه‌نظری را درباره‌ی مساله‌ای مطرح می‌کردند. یادداشت‌هایی که با لحنی خودمانی و طرح سوالاتی ساده، از پرطرفدارترین قسمت‌های دیجی‌کالا مگ بودند. شما هم با بازخوردهایی که برای‌مان ارسال می‌کردید، همیشه همراه‌مان بودید. بازخوردهایی در قالب بیش از ۴۰ هزار کامنت و ایمیل‌هایی پرتعداد که ما را در مسیر پیشرفت راهنمایی می‌کردند. در ادامه تصویر متحرکی از خلاصه‌ی دستاوردهای یک سال گذشته‌ی دیجی‌کالا مگ را مشاهده خواهید کرد:

‌‌‌‌‌‌‌

Infographic

امروز، چهارشنبه، دهم شهریور ماه از دیجی‌کالا مگ چشم برندارید. برای‌تان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۷ دیدگاه
  1. Avatar یونسعلی طاهری

    باسلام وعرض ارادت خدمت گردانندگان محترم دیجی کالا-بنده یکی از هزاران مشتری دیجی کالا هستم که تاکنون چندملیون از دیجی کالا خرید کرده ام تولد دیجی کالا را خدمت همه دوستان تبریک عرض نموده وموفقیت بیش ازپیش شما را از خداوند بزرگ آرزومندم موفق باشید

  2. Avatar ناصرفتحی

    باسلام تبریک میگم وتوسعه بیشترروارزودارم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه