دیجی‌کالا؛ یکی از گرم‌ترین غرفه‌ها در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هشتمین دوره نمایشگاه کار با استقبال هزاران کارجو از ۱۵ تا ۱۸ مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در این نمایشگاه که با هدف تسهیل استخدام در شرکت‌ها و ارتباط نهادهای دانشگاهی و دانشجویان با حوزه صنعت برگزار شد با حمایت دیجی‌کالا همراه بود.
جاب ویژن که برگزاری این نمایشگاه را عهده‌دار بود این نمایشگاه را با ۴۴ هزار بازدیدکننده پرشورتر از سال گذشته خواند. آقای مقداد ولایی مدیرعامل جاب ویژن، با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه با محوریت اشتغال عنوان کرد نمایشگاه کار به کارفرما کمک می‌کند به‌صورت حضوری با کارجویان ملاقات کند و ارزیابی بهتری از افراد داشته باشد. در عین حال کارجویان به صورت شفاف‌تر با فضا و شرایط کاری شرکت‌های مختلف آشنا می‌شوند و می‌توانند انتخاب بهتری داشته باشند.
آقای ولایی تأکید کرد دانشجویان و فارغ‌التحصیلان باید با رویکرد حرفه‌ای به مسئله اشتغال نگاه کنند. هر کارجو برای یافتن شغل بیشتر از استخدام به عنوان هدف، به مسیر شغلی خود بیندیشد و با توجه به علایق، توانایی‌ها و حساب‌شده به شرکت‌های مختلف مراجعه کند. چراکه کار هر فرد بخش مهمی از زندگی او را تشکیل می‌دهد و رضایت شغلی در بهزیستی و سلامت روان هر فرد تأثیر به سزایی دارد.
دیجی‌کالا هم با حمایت از این نمایشگاه به جذب نیروهای مستعد و ارتباط بهتر این سازمان با دانشگاه می‌اندیشد. غرفه‌ی دیجی‌کالا در طول جشنواره با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف همراه بود.

در طول برگزاری این نمایشگاه بیش از ۲۲۰۰ رزومه برای موقعیت‌های شغلی مختلف دیجی‌کالا دریافت شد که بیشترین استقبال کارجویان از دیجیتال مارکتینگ بود.

در این نمایشگاه علاوه بر واحد منابع انسانی کارکنانی از واحدهای مهندسی نرم‌افزار، IT، نوآوری و توسعه کسب و کار، مرکز فروشندگان و محتوا حضور داشتند تا کارجویان را راهنمایی کنند و به سؤالات آنان پاسخ دهند. طبق نظرسنجی انجام شده از شرکت کنندگان، بیش از ۸۰ درصد افراد از شفافیت فرصت‌های شغلی و طراحی غرفه و بیش از ۹۰ درصد از برخورد تیم دیجی‌کالا رضایت داشتند.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه