دیزل یک ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear عرضه کرد

۱۲ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «دیزل» (Diesel) اولین ساعت هوشمند خودش را عرضه کرده است. ساعت دیزل بر مبنای سیستم عامل Android Wear کار می‌کند و برای اولین بار در ماه فروردین رونمایی شده بود. این ساعت Diesel On Full Guard نام گرفته و از همین حالا با قیمت ۳۲۵ دلار برای خرید موجود است.

یک اپ اندرویدی هم توسط دیزل برای این ساعت جدید ساخته شده است. 

در حال حاضر ساعت Diesel On Full Guard فقط در یک مدل عرضه شده است که بند آن چرم قهوه‌ای است و در یک کیف سیاه عرضه می‌شود. مدل‌های دیگر ساعت هوشمند دیزل از پایان ماه آینده‌ی میلادی عرضه خواهند شد. چهار مدل دیگر برای ساعت هوشمند دیزل طراحی شده است: مدلی با بند چرمی مشکی، مدلی با بند فلزی طلایی و هم‌چنین مدلی با بند فلزی مشکی.

شرکت دیزل در ساعت هوشمند خود از پردازنده‌ی کوالکام Snapdragon Wear 2100 استفاده کرده است. این ساعت هم‌چنین گواهی IP67 دارد و می‌تواند تا یک روز باطری نگه دارد.

یک اپ اندرویدی هم توسط دیزل برای این ساعت جدید ساخته شده است. این اپ برای اتصال گوشی هوشمند شما به ساعت و هم‌چنین انتقال داده به کار خواهد رفت.

شرکت دیزل پیش از این هم ساعت هوشمند عرضه کرده بود، ولی آن‌ها بیشتر شبیه به مچ‌بندهای هوشمند بودند تا یک ساعت کامل با سیستم عاملی مثل Android Wear که روی آن اپ نصب می‌شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد رضا

    با چه نسخه ای از اندروید ویر عرضه شده؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه