دیشب ۵۰۰ هزار نفر روی استیم فال‌آوت۴ بازی کردند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

انتظارش را هم داشتیم:‌ همه‌ی دنیا مشغول فال‌آوت۴ بازی کردن هستند. یعنی همین حالا اگر آمار و ارقام زنده‌ی شبکه‌ی استیم را نگاه کنید، فال‌آوت۴ را در صدر بازی‌های محبوب این شبکه می‌بینید.

با احتساب آمار بازی‌کننده‌های فال‌آوت۴ روی کنسول، مطمئنا عددی میلیونی دیروز مشغول فال‌آوت۴ بازی کردن بوده‌اند.

دیشب حدود ۴۵۰ هزار نفر به‌صورت همزمان مشغول بازی کردن فال‌آوت۴ روی شبکه‌ی استیم بوده‌اند. فال‌آوت۴ با کنار زدن بزرگ‌ترین بازی‌های استیم یعنی Dota 2 و Counter Strike: Global Offensive، توانسته است محبوب‌ترین بازی فعلی استیم شود.

فال‌آوت۴ هم‌چنین رکورد تعداد بیشترین بازی‌کننده‌های استیم را به هنگام عرضه شکست. شماره‌ی پنجم از مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto توانسته بود در روز عرضه‌اش روی استیم، به عدد ۱۹۰ هزار بازی‌کننده‌ی همزمان برسد.

fallout

نکته‌ی جالب درباره‌ی آمار استیم، حضور بازی قبلی استودیوی بازی‌سازی بتسدا در لیست بازی‌های محبوب است. در حالی که فال‌آوت۴ به صدر جدول بازی‌های محبوب استیم صعود کرده بود، «اسکای‌ریم» هنوز هم در این لیست و در رتبه‌ی دهم قرار داشت.

این موضوع را هم در نظر بگیرید که این آمار، تنها مربوط به نسخه‌ی استیم فال‌آوت۴ است. عده‌ی زیادی از بازی‌کننده‌ها دو نسخه‌ی کنسولی فال‌آوت۴ را خریداری کرده‌اند؛ یعنی با احتساب آمار بازی‌کننده‌های فال‌آوت۴ روی کنسول، مطمئنا عددی میلیونی دیروز مشغول فال‌آوت۴ بازی کردن بوده‌اند.

فال‌آوت۴ دیروز روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شد.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar altair

    پیک دوتا بالاتره که !!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه