با ویژگی‌های جدید رابط کاربری MIUI 8 شیائومی آشنا شوید

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت شیائومی همزمان با معرفی گوشی Mi Max از رابط کاربری MIUI 8 هم رونمایی کرد. این رابط کاربری در مقایسه با نسخه‌های قبلی رنگی‌تر شده، نرم‌افزارهای جدیدی را شامل می‌شود و قابلیت‌های تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

رابط کاربری MIUI 8 تصاویر پس‌زمینه، فونت جدید، ویژگی‌های امنیتی تازه و حالت Power Saving Mode با قابلیت‌های جدید را پیش روی کاربران قرار می‌دهد
.

این رابط کاربری از حالت چند پنچره‌ای پشتیبانی می‌کند که به وسیله آن کاربران می‌توانند چند برنامه را به شکل همزمان اجرا کنند و آن‌ها را در کنار هم قرار دهند. شرکت شیائومی فونت جدیدی برای این رابط کاربری در نظر گرفته که بیش از ۲۷۵۳۳ کاراکتر را شامل می‌شود. تصاویر پس زمینه‌ی مختلف هم از دیگر تغییرات ایجاد شده هستند. تصاویر پس زمینه‌ی جدید در قالب ۱۲ دسته‌ی جدید پیش روی کاربران قرار گرفته‌اند.

شیائومی تغییراتی را هم در قسمت گالری ایجاد کرده تا کاربران راحت‌تر به تصاویر خودشان دسترسی داشته باشند. همچنین کاربران از طریق گالری می‌توانند تصاویر خودشان را ویرایش کنند.

رابط کاربری MIUI 8 قابلیت اسکن را به دوربین گوشی‌های شیائومی اضافه می‌کند. از این به بعد کاربران می‌توانند با دوربین QR Code ها را هم اسکن کنند.

از دیگر ویژگی‌های تازه‌ی رابط کاربری MIUI 8 می‌توان به تشخیص بدافزارها و پیام‌های کوتاه خطرناک اشاره کرد. همچنین حالت Power Saving Mode جدید هم به آن اضافه شده که می‌تواند فعالیت برنامه‌های فعال در گوشی را کاملا متوقف کند تا شارژ کمتری مصرف شود.

شرکت شیائومی قصد دارد این رابط کاربری را برای گوشی‌های Mi 2، Mi 2S،‌ Mi 3، Mi 4، Mi 4C، Mi 4S، Mi 5 و Mi Max‌ منتشر ‌کند.

‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مسعود

    یعنی برای سری ردمی منتشر نمیشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه