راهنمای خرید زمین بازی مخصوص کودکان-بخش دوم (یک زمین بازی از آن خودم)

۲۵ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یک زمین بازی از آن خودم

با محصولات گروه مادروکودک دیجی‌کالا می‌توانید در خانه، زمین بازی تمام‌عیاری برای کودکان‌تان بسازید

هوای نسبتا آلوده‌ی شهرها در کنار مشغله‌های کاری روزانه، اجازه نمی‌دهد تا پدر و مادرها کودکان‌شان را روزانه برای بازی به بیرون از خانه ببرند. اما می‌توانید در وسط اتاق پذیرایی، در حالی که به کارهای روزمره‌ رسیدگی می‌کنید، زمین بازی هیجان‌انگیز و جمع‌وجوری برای کودک‌تان بسازید. با محصولاتی که در رسته‌ی مادروکودک فروشگاه دیجی‌کالا وجود دارد، زمین بازی امن و متنوعی برای سرگرمی فرزندتان فراهم کنید.

Kids_no7-2-1تاب و سرسره‌ی کودک هینم

تاب و سرسره‌ی کودک «هینم» از جنس پلاسیک با لبه‌های گرد است. این طراحی، امنیت تاب و سرسره‌ی هینم را بالا می‌برد و از آسیب‌دیدن کودک در زمان بازی جلوگیری می‌کند.

‌ ‌

Kids_no7-2-2اسباب‌بازی آموزشی پلی‌گو

ابزارهای موسیقی، اسباب‌بازی‌های مورد علاقه‌ی کودکان هستند. آن‌ها می‌توانند به کمک این اسباب‌بازی‌ها کمی سر و صدا تولید و انرژی‌شان را تخلیه کنند. بازی با طبل «پلی‌گو» مدل «درام» (Drum) تمرین هماهنگی بین حرکت دست‌ها و ذهن برای کودک است.

‌ ‌

Kids_no7-2-3ساختنی پلی‌ موبیل

اسباب‌بازی‌هایی که محیط‌هایی غیر از خانه را برای بچه‌ها شبیه‌سازی می‌کنند، در پرورش خلاقیت کودک موثرند. اسباب‌بازی ساختنی «پلی‌موبیل» سری «Country» یک مزرعه‌ی کوچک را برای کودکان بازسازی می‌کند. دست و پای عروسک‌های پلی‌موبیل انعطاف‌پذیر است و می‌شود آن‌ها را در وضعیت‌های نشسته یا ایستاده قرار داد.

‌ ‌

Kids_no7-2-4لگو سری Duplo

وقتی اسم اسباب‌بازی لگو را می‌شنویم، اولین تصویری که به ذهن‌مان می‌آید قطعات کوچک و ریزی است که قرار است کودک آن‌ها را خلاقانه سرهم کند. لگو برای کودکان زیر پنج سال هم اسباب‌بازی تولید کرده است. با این ویژگی که هر چه سن کودکان پایین‌تر باشد، قطعات لگو، برای جلوگیری از خطر بلعیدن آن‌ها، بزرگ‌تر می‌شود. لگو سری «Duplo» مدل Tow Truck 10814» » قطعه‌هایی برای ساخت تعمیرگاه، یدک‌کش و یک ماشین به همراه ابزارهای مربوط به آن دارد که به‌راحتی به یکدیگر وصل می‌شوند.

Kids_no7-2-5لگو  My First Truck

کودکان در سن یک تا پنج سالگی هر چیزی را که بتوانند در دست‌شان بگیرند، در دهان می‌گذارند. بزرگ‌ بودن قطعات اسباب‌بازی خطر بلعیدن اجزای اسباب‌بازی را برای آن‌ها غیرممکن می‌کند؛ درست مانند لگوی«My First Truck » سری «Duplo» که بازی با آن برای کودکان بی‌خطر است. شکل‌هایی روی لگو My First Truck چسبانده شده که کودکان را به خوردن صبحانه تشویق می‌کند.

‌ ‌

Kids_no7-2-6بازی آموزشی هپی کید

بازی کودک با اسباب‌بازی‌های پر سر و صدا، به صبر و حوصله‌ی زیاد پدر و مادرها نیاز دارد. اسباب‌بازی «هپی کید» مدل «درام»، موزیکال است و دو دکمه‌ی بزرگ زرد و سبز برای صدای طبل، یک دکمه‌‌ی نارنجی برای صدایی شبیه به سنج و سه دکمه‌ی کوچک برای پخش موزیک‌های ضبط‌شده دارد.

مطالب مرتبط:

Download_PDF‌ ‌

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه