راهنمای خرید ظروف دسر (با اینا تابستونو سر می‌کنم‌)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینا تابستونو سر می‌کنم‌ ‌ ‌

با ظروف سرو دسر دیجی‌کالا، تابستانی رنگین و خنک را سر میزهای‌ خود بیاورید.

دسر، خوش‌مزه‌ترین بخش‌ وعده‌ی‌ غذایی است؛ مخصوصا در مهمانی‌هایی که با رنگ و لعاب فراوان برگزار می‌شوند، سرو دسر نمایش هنر میزبان است. با ظروف سرو و ساخت دسر می‌توانید دسرهای خوش‌مزه‌ آماده و در ظرف‌های مجلل سرو کنید.

‌ ‌ ‌

Baking_no9_1

دسرخوری زیباسازان

برای خانه‌های کوچک و کابینت‌های کم‌جا، ظرف‌های چندمنظوره انتخاب‌های مناسبی هستند؛ مانند دسرخوری زیباسازان مدل «ستایش» که علاوه‌بر دسر، برای سرو انواع ترشی و ماست هم استفاده می‌شود.

‌ ‌

Baking_no9_5

دسرخوری سه نفره‌ی سیلویا

ظرف‌های سرامیکی موجود در بازار، شکل و طرح‌های متنوعی دارند. دسرخوری سه نفره‌ی سیلویا که به شکل مربع است و برای سرو دسرهایی مانند ژله و کارامل بسیار مناسب است.

‌ ‌

Baking_no9_2

اسلایسر آناناس باریکو

برای پوست‌گرفتن راحت آناناس، ابزار مخصوصی لازم است. با اسلایسر آناناس باریکو مدل Steel می‌توانید آناناس را به‌راحتی برش بزنید و سرو کنید.

قاشق دسرخوری صنایع استیل ایران

بهتر است در کنار سرو دسر، قاشق مخصوص دسرخوری هم گذاشته شود. قاشق دسرخوری صنایع استیل ایران، براق است و در کنار دسرخوری‌های سرامیک، ترکیب زیبایی را به وجود می‌آورد.

‌ ‌

Baking_no9_3

ماگ شیشه‌ای پاشاباغچه

یک لیوان نوشیدنی خنک در تابستان می‌تواند حسابی سرحال‌مان بیاورد؛ مخصوصا اگر این نوشیدنی در ماگ شیشه‌ای پاشاباغچه مدل ۷۴۹۴۰ سرو شود. ماگ شیشه‌ای پاشاباغچه برای سرو انواع عرقیات سنتی انتخاب خوبی است. می‌توانید با انداختن چند برگ تازه‌ی نعناع در این ماگ شیشه‌ای نوشیدنی‌تان را تزیین کنید.

قالب ژله‌ی کوچک زیباسازان

ژله یکی از دسرهای محبوب است که به‌راحتی آماده می‌شود. قالب ژله‌ی کوچک زیباسازان طرح قلب دارد و می‌توانید با آن ژله‌های رنگی با طرح قلب درست کنید.

‌ ‌

Baking_no9_4

قاشق بستنی تفال

کم‌تر کسی می‌تواند در گرمای تابستان از اسکوپ‌های رنگی بستنی بگذرد. جنس قاشق بستنی تفال مدل Intensive استیل است و در اثر استفاده و شست‌وشو زنگ نمی‌زند.

ظرف دسر بی.وی.کی

ظرف‌های اردورخوری، ظرف‌های همه‌فن‌حریفی هستند که برای سرو انواع ترشی، زیتون و دسر مناسب‌اند. ظرف دسر بی.وی.کی مدل VK507610 به شکل قلب و از جنس سرامیک است.

‌ ‌

Download_PDF

‌ ‌اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه