گفت‌وگوی سیاوش صفاریان‌پور با مریم مقیسه؛ راه و روش برند شدن زیورآلات میم گالری

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زیورآلات و محصولات میم گالری با طرح‌های سنتی در همین چند سالی که از راه‌اندازی این برند گذشته، مشتریان پروپاقرص خود را پیدا کرده‌اند. در یکی از پادکست‌های نمایشگاه صنایع دستی سیاوش صفاریان‌پور روبه‌روی مریم مقیسه، طراح و خالق برند میم گالری نشسته است.

اسم گالری میم از حرف اول نام و نام خانوادگی مریم مقیسه آمده است. گالری که حالا تبدیل به یک برند شده است که از طریق شبکه‌های اجتماعی و آرت‌شاپ‌ها محصولاتش را به فروش می‌رساند و خودشان هم در خیابان نیلوفر یک مغازه کوچک دارند. صفاریان‌پور از دلیل مقیسه برای استفاده از بازار آنلاین برای فروش محصولات‌شان سوال کرده و اینکه آیا این رویکرد به دلیل کوچک بودن جایشان اتفاق افتاد؟

مریم مقیسه در پاسخ به اولین سوال صفاریان‌پور گفت: «مشکل فضا نداشتیم ولی فضای آنلاین کشش و جاذبه زیادی برای فعالیت داشت و من از پیش‌تر از شبکه اجتماعی فیس‌بوک این ماجرا را امتحان کرده بودم. خیلی به من کمک کرد که میان آدم‌های مختلف دیده بشوم. آدم‌هایی که قاعدتا نمی‌توانستند مرا در مزون یا کارگاه کوچکم پیدا کنند. در فضای آنلاین دنیای بزرگتری رو به من باز شد که بتوانم طراحی‌هایم را نشان بدهم.»

صفاریان‌پور در ادامه این پادکست از تولد میم و شیوه‌های عرضه آن سوال کرده و مقیسه توضیح می‌دهد که چطور توانسته میم را تبدیل به یک برند کند.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه