راک‌استار: جی‌تی‌ای ۵ محتوای دانلودی داستانی نیاز ندارد

۳ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی راک‌استار گیمز گفته است که نیازی به تولید محتوای تک-نفره‌ی بیشتر برای جی‌تی‌ای ۵ را احساس نکرده است. «عمران سرور» (Imran Sarwar)، مدیر طراحی استودیوی بازی‌سازی راک‌استار، گفته است بخش داستانی جی‌تی‌ای ۵ (Grand Theft Auto V) به اندازه‌ی کافی محتوا دارد و کامل است. به همین دلیل هم راک‌استار تصمیم به ساخت محتوای دانلودی داستانی برای بازی نگرفته است.

راک‌استار گیمز در سال عرضه‌ی جی‌تی‌ای ۵ گفت که می‌خواهند برای این بازی محتوای دانلودی داستانی بسازند. 

موضوع دیگر هم بحث هزینه و کنترل منابع است. عمران سرور گفته است که ساخت چیزی که بتواند سطح انتظار طرفداران را برآورده کند، برای آن‌ها ساده نیست، ولی با این حال برای بازی‌های آینده‌ی خود برنامه‌ی عرضه‌ی محتوای دانلودی داستانی دارند. سرور در مصاحبه‌ای به گیم اینفورمر گفته است: «ما شرکتی هستیم که بخش داستانی را بیش از هر چیزی دوست داریم. اگر می‌خواهیم در یک دنیا غرق شوید و داستانی بشنوید، باید فقط به بخش داستانی تکیه کنید. بازی‌های چند نفره نمی‌توانند با بازی‌های تک-نفره رقابت کنند.»

منابع استودیو بازی‌سازی راک‌استار به دو بخش تقسیم شده؛ طوری که یک بخش استودیوی مشغول کار روی GTA Online است و بقیه‌ی منابع استودیو روی قسمت دوم Red Dead Redemption کار می‌کنند؛ طوری که راک‌استار گیمز برای ساخت محتوای دانلودی جی‌تی‌ای ۵ زمان و منابع کافی ندارد.

راک‌استار گیمز در سال ۲۰۱۳، یعنی همان سال عرضه‌ی جی‌تی‌ای ۵، گفت که می‌خواهند برای این بازی محتوای دانلودی داستانی بسازند. تا به امروز هیچ صحبتی از طرف این شرکت درباره‌ی محتوای دانلودی داستانی این بازی نشنیده بودیم.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که راک‌استار گیمز تا به امروز بسته‌های الحاقی متعددی برای بخش آنلاین جی‌تی‌ای ۵ عرضه کرده است و تمام آن‌ها رایگان بوده‌اند.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی

    خیلی

  2. cp.mahdi cp.mahdi

    چقدر یه شرکت میتونه خوب باشه! 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه