ردمی K30 Racing Edition معرفی شد؛ اولین گوشی دارای تراشه اسنپدراگون ۷۶۸G

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ردمی K30 Speed Edition

دقایقی قبل جدیدترین گوشی شیائومی به نام ردمی K30 Racing Edition معرفی شد که مهم‌ترین ویژگی آن بهره‌گیری از تراشه تازه‌نفس اسنپدراگون ۷۶۸G است. این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون ۷۶۵G در زمینه‌ی سرعت حرف بیشتری برای گفتن دارد و حداکثر سرعت پردازنده آن از ۲.۴ گیگاهرتز نسل قبلی به ۲.۸ گیگاهرتز رسیده است. همچنین باید به بهبود ۱۵ درصدی عملکرد پردازنده گرافیکی Adreno 620 هم اشاره کنیم.

در ضمن ردمی K30 Racing Edition به لطف بهره‌گیری از این تراشه که دارای مودم ۵G یکپارچه است، می‌تواند از فناوری ۵G هم پشتیبانی کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی نباید ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را از قلم بیندازیم. به غیر از تراشه تازه‌نفس، این گوشی تفاوت خاصی با ردمی K30 ندارد. به همین خاطر، همچنان شاهد نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن FHD+ هستیم.

ردمی K30 Speed Edition
  • ردمی K30 Speed Edition

در پنل پشتی این گوشی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. این یعنی به غیر رزولوشن دوربین ماکرو، تفاوتی در ماژول دوربین این دو گوشی دیده نمی‌شود. در بالای نمایشگر هم یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است که در حفره‌ای در سمت راست بخش فوقانی نمایشگر قرار گرفته‌اند.

این گوشی دارای جک هدفون است و برای شارژ هم کاربران باید از پورت USB-C بهره ببرند. دکمه‌های تنظیم صدا در لبه‌ی سمت راست قرار دارند و دکمه پاور به‌عنوان حسگر اثر انگشت هم انجام وظیفه می‌کند. انرژی این گوشی از جانب باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود سرعت شارژ آن هم ۳۰ وات است. طبق اعلام شیائومی، این گوشی در کشور چین با قیمت ۱۹۹۹ یوان (۲۸۲ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Hamid

    «جدیدترین گوشی شیائومی به نام ردمی K30 Racing Edition» یعنی چی؟

    1. Avatar امیررضا

      ردمی در واقع بخشی از اسم گوشی هست
      فکر میکنم اشتباه تایپی باشه

    2. ردمی یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت شیائومی به حساب میاد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه