رزیدنت اویل ۷ در کمتر از یک هفته کرک شد

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های بازی‌سازی که تصور می‌کردند می‌توانند با قفل «دنوو» (Denuvo) مانع از کرک شدن بازی‌های خود و دزدی غیرقانونی آن‌ها شوند، باید فکر برنامه‌ی دیگری باشند. قسمت هفتم از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل یک هفته است و عرضه شده و نسخه‌ی کامپیوتر این بازی، از قفل دنوو استفاده می‌کند؛ قفلی که گفته می‌شود باز کردن آن، بسیار سخت است. رزیدنت اویل ۷ پنج روز پس از عرضه‌اش کرک شده است.

پس از کرک شدن Rise of the Tomb Raider، بازی‌های بزرگ دیگری هم مثل Doom، Inside یا Watch Dogs 2 هم که از قفل دنوو استفاده می‌کردند، یکی پس از دیگری کرک شدند.

آخرین باری که شکسته شدن قفل یک بازی بسیار سر و صدا به پا کرد، به کرک شدن بازی Rise of the Tomb Raider باز می‌گردد. «توماس گوبل»، مدیر فروش شرکت دنوو، در آن زمان درباره‌ی کرک شدن Rise of the Tomb Raider گفته بود: “ما محصول خود را به عنوان قفلی که کرک شدن آن سخت است ارایه می‌دهیم، نه قفلی که کرک نمی‌شود. این موضوع مهم است که فروش ابتدایی بازی‌ها تضمین شود.”

مدیر فروش دنوو به موضوع خوبی اشاره کرده است؛ اگر بتوانید فروش بازی خودتان در ابتدای عرضه‌اش، که تقاضا برای بازی بسیار زیاد است، تضمین کنید، مانع از ضرر زیادی شده‌اید.

ResidentEvil7-2

به نظر می‌رسد که دنوو هم دیگر نمی‌تواند مانع دزدی بازی‌ها شود. گزارش شده است که این قفل، محدودیت‌هایی را روی بازی اعمال می‌کند که نه تنها به هنگام نصب بازی‌ها مشکل‌آفرین می‌شوند، بلکه روی عملکرد بازی هم تاثیر می‌گذارند.

پس از کرک شدن Rise of the Tomb Raider، بازی‌های بزرگ دیگری هم مثل Doom، Inside یا Watch Dogs 2 هم که از قفل دنوو استفاده می‌کردند، یکی پس از دیگری کرک شدند. به نظر شما بهتر است که شرکت‌های بازی‌سازی بی‌خیال استفاده از دنوو شوند؟

رزیدنت اویل ۷ روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

منبع: DSOGaming

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    هر قفلی رو یه برنامه نویس نوشته که که خودشم کامل با هک و این چیزا اشنا هست.پس اگه اون تونسته به این قفل برسه و اونو درست کنه,بقیه هکر ها هم میتونن به اون برسن

  2. Avatar Ahmad

    اصلنم جالب نبود بازی اویل ۷ اولا اول شخصه که افتضاح ترین بازی سال شد ثانیا بازی رزیدنت ایول از ۰ تا ۶ نسخه بهتر از این مزخرف ۷

    1. Avatar Ali

      با سلام خدمت شما
      این بازی اول شخص هست چون مخصوص وی آر ساخته شده
      واگر این بازی رو با عینک وی آر بازی کنید حتما نظرتون عوض میشه
      من جفتشو بازی کردم اصلا دنیاش عوض میشه

  3. Avatar م میر

    به نظر منم باید بیخیال بشن و به فروش روی کنسول ها بسنده کنن و کلا بیخیال نسخه کامپیوتر بشن

  4. Avatar mehran

    صددرصد
    باید بیخیال شن چون هرکاری کنن هرچقد قفل پیشرفته بزنن مطمئنا یه هکر هست که از این قفلها جلوتره.. 😀

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه