رقیب تلگرام با تماس تصویری به‌روزرسانی شد

۲۵ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز به‌روزرسان جدیدی برای برنامه‌ی پیام‌رسان «واتس‌اپ» (WhatsApp) منتشر شده که قابلیت تماس تصویری را در اختیار تمام کاربران قرار می‌دهد. اکنون یک میلیارد کاربر این برنامه‌ی پیام‌رسان می‌توانند از قابلیت تماس تصویری استفاده کنند. با به‌روزرسانی کردن واتس‌اپ و باز کردن آن آیکون ویدیو را در بالای این اپلیکشن مشاهده خواهید کرد. شکل کار کردن با آن هم مانند همان چیزی است که در اکثر برنامه‌های پیام‌رسان وجود دارد. قابلیتی که بسیار راحت می‌توان از آن استفاده کرد.

ویژگی برقراری تماس تصویری قبلا به صورت آزمایشی به واتس‌اپ اضافه شده بود و اکنون در اختیار همه‌ قرار گرفته است. برنامه‌ی پیام‌رسان واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان دنیا به حساب می‌آید که در سال ۲۰۰۹ به وجود آمد و فیسبوک آن را در سال ۲۰۱۴ با قیمت ۲۲ میلیارد دلار خریداری کرد.

این پیام‌رسان در چند وقت گذشته با ویژگی‌های جدید مانند رمزگذاری دو طرفه مکالمه‌ها و فعال‌سازی دو مرحله‌ای به‌روزرسانی شده است. حتی یکسری ویژگی‌های برنامه‌ی اسنپ‌چت هم به آن اضافه شد.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. صائب

    فکر نکنم فعلنا تلگرام رقیب واتس اپ و فیسبوک مسنجر یا حتی گوگل الو باشه. فعلا رقیب لاین و وایبر شاید باشه. فک کنم محبوبیتش حتی از اینام کمتره.

    1. رضا

      محبوبیت چیکار داری
      الان تمام کسانی ک گوشی هوشمند دارن یا شایدم بهتر بگیم بیشتر افراد با تلگرام ارتباط برقرار میکنن
      یکی از قسمت های محبوب تلگرام استیکرش دست کاربراش باز تر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه