قابلیت‌های جدید نرم‌افزار ایکس‌باکس روی ویندوز ۱۰

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت حسابی مشغول بهبود تجربه‌ی ایکس‌باکس روی ویندوز ۱۰ است. یعنی ممکن است حتی خبری که درباره‌ی عرضه‌ی هیلو ۵ روی ویندوز شنیده‌ایم چندان هم دور از ذهن نباشد.

از این پس می‌توان با استفاده از نرم‌افزار ویندوز ایکس‌باکس، بازی‌هایی که با اشتراک Gold به‌صورت مجانی ارایه می‌شوند را دریافت و سپس آن را مستقیما روی کنسول ایکس‌باکس وان دانلود کرد.

در جدیدترین بروزرسان نرم‌افزار ایکس‌باکس برای ویندوز ۱۰، قابلیت پیدا کردن دوستان فیس‌بوکی‌تان که در ایکس‌باکس لایو عضو هستند اضافه شده است. یعنی تنها کافی است تا حساب کاربری فیس‌بوک‌تان را به نرم‌افزار ایکس‌باکس ویندوز وصل کنید تا در ستون دوستان، پیشنهاداتی برای افزودن دوستان فیس‌بوک‌تان ببینید.

نرم‌افزار ایکس‌باکس ویندوز ۱۰ امکان اجازه‌ی ضبط بازی‌ها (یا حتی هر نرم‌افزار ویندوز دیگری) را فراهم می‌کند. این نرم‌افزار برای ضبط آموزش‌های تصویری یا حتی روند بازی بسیار کارآمد است. مایکروسافت هم در بروزرسان جدید نرم‌افزار ایکس‌باکس، امکان ضبط صدا را فراهم کرده است. یعنی می‌توانید روی روند بازی یا هر ویدیوی دیگری که مشغول ضبط‌اش هستید صحبت کنید.

Xbon-2

قابلیت جدید بعدی، امکان استفاده از کدهای خرید در نرم‌افزار ایکس باکس ویندوز ۱۰ است. نرم‌افزار ایکس‌باکس دیگر شما را به فروشگاه ویندوز ارجاع نمی‌دهد و فروشگاه خود ایکس‌باکس هم (Xbox Store) به آن اضافه شده است. از این پس می‌توان با استفاده از نرم‌افزار ویندوز ایکس‌باکس، بازی‌هایی که با اشتراک Gold به‌صورت مجانی ارایه می‌شوند را دریافت و سپس آن را مستقیما روی کنسول ایکس‌باکس وان دانلود کرد.

منبع: Xbox News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. parsa

    ایا بازی های ایکس باس به طور مستقیم بر روی ویندوز ۱۰ اجرا میشه

  2. گمنام

    سلام
    یعنی منظورتون همین ویندوز دهی هست که الان عرضه شده ؟
    کدوم نسخه اش ؟
    آخرین آبدیتش ؟
    دستتون درد نکنه سایت عالی دارید

    1. آره. منظور همین اپ ایکس‌باکس روی ویندوز ۱۰ فعلیه. توی مایکروسافت استور سرچ کنید Xbox beta رو بگیرید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه