رندرهای تبلت گلکسی ویو ۲ سامسونگ نمایشگر بزرگ آن را نشان می‌دهند

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی ویو 2

تبلت گلکسی ویو ۲ سامسونگ در سپتامبر سال گذشته گواهی مربوط به بلوتوث و وای‌فای را دریافت کرد ولی از آن زمان دیگر خبری از آن منتشر نشد. حالا به‌نظر می‌رسد به‌زودی شاهد عرضه‌ی این تبلت غول‌پیکر خواهیم بود زیرا روز گذشته تعدادی رندر ظاهرا رسمی از این گجت روانه‌ی سایت‌ها شد.

مانند نسل قبلی، یعنی گلکسی ویو عرضه شده در سال ۲۰۱۵، گلکسی ویو ۲ هم یک تبلت بسیار بزرگ است که بدنه آن از استند بهره می‌برد. اگرچه نسل قبلی دارای نمایشگر ۱۸.۴ اینچی بود، ولی جانشین آن به بهره‌گیری از پنل ۱۷.۵ اینچی بسنده کرده و احتمالا رزولوشن آن هم همان ۱۰۸۰p خواهد بود.

استند گلکسی ویو ۲ طراحی جذاب‌تر و ارگونومیکی دارد و در حالت بسته، زاویه ۳۰ درجه با نمایشگر تشکیل می‌دهد که به لطف این مشخصه، حتی هنگام قرارگیری بر روی سطوح صاف هم راحت‌تر از گذشته می‌توان برای کارهایی مانند تایپ از آن استفاده کرد. البته می‌توانید این استند را در حالت ایستاده هم قرار دهید که حفره بزرگ در میان آن به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی تبلت را بلند کنند.

گلکسی ویو ۲ سامسونگ از تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ و ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد؛ مانند نسل قبلی، این بار هم شاهد مشخصه‌های پر سروصدایی نیستیم. در ابتدا این گجت به‌صورت اختصاصی توسط اپراتور مخابراتی AT&T عرضه می‌شود و هنوز در مورد تاریخ دقیق عرضه آن نمی‌توان اظهارنظر کرد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar saeid_biologist

    هر چیزی حدی داره. تبلت ۱۷ اینچ به چه دردی میخواد بخوره. آدم که تبلت نمیخره فقط برای فیلم دیدن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه