رندرهای جدید، سامسونگ گلکسی F را جذاب‌تر نشان می‌دهند

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

گوشی تاشو سامسونگ که قرار است با نام گلکسی F معرفی شود، تبدیل به یکی از رازهای دنیای تکنولوژی شده است. هنوز چیز خاصی از این محصول نمی‌دانیم و سامسونگ تنها در حد چند ثانیه، یک نسخه پروتوتایپ از این محصول را چند ماه پیش نشان داد. همچنین این گوشی در نمایشگاه CES نیز به تعداد محدود و مشخصی از بازدیدکنندگان نمایش داده شد و پس از آن نیز یک ویدیو که آینده محصولات سامسونگ را نشان می‌داد، لو رفت که گلکسی F در آن نیز حضور داشت.

ویدیو مذکور اگرچه هیچ اطلاعات خاصی از این گوشی آینده نگرانه سامسونگ را منتشر نکرد اما ظاهر نهایی این محصول را نشان داد که این موضوع باعث شد LetsGoDigital از آن الهام بگیرد و رندرهایی جدید از گلکسی F بسازد. مهم‌ترین نکته درباره طراحی این گوشی، لولای گوشی است که در هنگام بسته شدن گوشی، کاملا صاف خواهد بود و مثل لپ‌تاپ‌های مایکروسافت سرفیس بوک نیست.

خود محصول به طور کلی بسیار نازک طراحی شده است. بخشی از این باریک بودن دستگاه به فیلتر پولارایزر نمایشگر بر می‌گردد که طبق اعلام سامسونگ، ۴۵ درصد نازک‌تر از دیگر نمایشگرهای OLED خواهد بود. همچنین حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز در این تصاویر رندر باریک‌تر شده‌اند.

نمایشگر درونی این محصول قرار است اندازه ۷.۳ اینچی با رزولوشن ۲۱۵۲ در ۱۵۳۶ پیکسل داشته باشد. پس از تا شدن دستگاه نیز با یک نمایشگر ۴.۵۸ اینچی در پشت محصول روبرو می‌شویم. این گوشی قرار است دو باتری داشته باشد و از نظر قیمتی نیز با محصولی گران‌قیمت از طرف سامسونگ روبرو هستیم.

در مورد جایگاه و تعداد دوربین‌ها در این گوشی، هنوز شک و شبهه وجود دارد. برخی منابع می‌گویند که این گوشی سه دوربین خواهد داشت که در بخش پشتی دستگاه قرار می‌گیرند و در واقع کار دوربین سلفی را هم انجام می‌دهند. این یعنی برای سلفی گرفتن، باید از نمایشگر ۴.۵۸ اینچی دستگاه استفاده کنید.

این گوشی که اولین گوشی تاشو سامسونگ است و به احتمال بسیار زیاد گلکسی F نام می‌گیرد، بار دیگر در تاریخ ۱ اسفند ماه و در کنار پرچمداران جدید سامسونگ، معرفی خواهد شد. زمان عرضه این محصول هنوز مشخص نیست اما امیدواریم در نیمه اول سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه این گوشی هیجان انگیز باشیم. شما درباره این تصاویر رندر و به طور کلی درباره گلکسی F چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه