رندرهای سه‌بعدی نکسوس ال‌جی منتشر شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید گوگل از مدت‌ها پیش در حال همکاری با دو شرکت ال‌جی و هوآوی برای طراحی و معرفی دو نکسوس جدید است. پیش از این نخستین تصاویر از نکسوس شرکت هوآوی منتشر شده بود. همچنین اخیرا یک منبع معتبر اطلاعاتی در مورد جزییات و مشخصات سخت‌افزاری این دو محصول را منتشر کرده است.

به‌تازگی رندهای سه‌بعدی از نکسوس جدید شرکت ال‌جی منتشر شده است که برخی جزییات ظاهری و سخت‌افزاری در این محصول را نشان می‌دهد.

این در حالی است که به‌تازگی رندرهایی سه‌بعدی از نکسوس جدید شرکت گوگل در فضای مجازی منتشر شده است. همان‌طور که در شایعه‌ها هم شنیده شده بود ال‌جی در این گوشی از تکنولوژی اثر انگشت بهره گرفته است. این سنسور در پشت و زیر دوربین اصلی قرار گرفته است. پیش از این اخباری مبنی براین‌که گوگل قصد دارد این نکسوس را به‌عنوان مدل ارتقا یافته نکسوس ۵ معرفی کند، شنیده می‌شد. براین اساس لنز دوربین اصلی این محصول مانند نکسوس ۵ چند میلی‌متر جلوتر از قاب پشتی بوده و دوربین آن مجهز به یک فلش دوگانه همراه با فوکوس اتوماتیک لیزری است. همچنین شرکت ال‌جی در طراحی ظاهری این نکسوس از قاب فلزی بهره گرفته است. براین اساس ظاهر نکسوس ال‌جی بسیار شبیه به نکسوس شرکت هوآوی است که تصاویر آن اخیرا منتشر شده بود. پیش از این قرار بود گوگل از تکنولوژی اثر انگشت در نکسوس ۶ که توسط شرکت موتورولا ساخته شده بود هم استفاده کند، اما این اتفاق رخ نداد. سیستم‌عامل اندروید به صورت پیش‌فرض از تکنولوژی سنسور اثر انگشت پشتیبانی می‌کرد و به همین دلیل گوگل از تکنولوژی موتورولا در محصولاتش استفاده نکرد. در حال حاضر سخت‌افزاری که ال‌جی برای نکسوس جدید در نظر گرفته، می‌تواند از این ویژگی سیستم‌عامل اندروید به خوبی استفاده کند. براساس رندرهای منتشر شده، در این محصول دو بلندگوی استریو قرار داده شده است. همچنین شرکت سازنده پورت USB Type-C را هم در این محصول تعبیه کرده است. لازم به‌ذکر است که گوگل تا به‌حال هیچ‌یک از اخبار منتشر شده را تایید نکرده است و هیچ تضمینی برای صحت اطلاعات وجود ندارد.

n1

n2

n3

n4n6

n7n8

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه