تازه‌ترین رندرهای لو رفته از نکسوس جدید HTC را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که احتمالا می‌دانید شرکت HTC در حال ساخت دو نکسوس جدید است که تا چند ماه دیگر راهی بازار خواهند شد. این گوشی‌ها فعلا با اسم رمز Marlin و Sailfish شناخته می‌شوند. گوشی Marlin یک محصول سطح بالا خواهد  بود و گوشی Sailfish به عنوان یک محصول میان‌رده شناخته می‌شود. امروز تصاویری از رندرهای جدید مدل Sailfish لو رفته که با دیدن آن‌ها با ظاهر گوشی بیشتر آشنا می‌شوید.

نکسوس Sailfish یک صفحه نمایش ۵ اینچی، تراشه‌ی چهار هسته‌ای، چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی Sailfish از صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد. یک تراشه‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته و ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

انتظار می‌رود که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی روی گوشی Sailfish قرار گرفته باشد. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و سنسور تشخیص اثر انگشت آن در پشت قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که یک باتری ۲۷۷۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد و مانند اکثر گوشی‌های جدید پورت USB Type-C روی آن قرار بگیرد.

همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این تلفن همراه هوشمند با اندروید ۷.۰ راهی بازار خواهد شد. انتظار داریم که نکسوس‌های جدید در مهر ماه معرفی شوند و با توجه به رندرهای جدید، گوشی Sailfish در رنگ‌های نقره‌ای، سیاه و طلایی بفروش می‌رسد.

در ادامه می‌توانید رندرهای منتشر شده را ببینید:

Renders-of-the-HTC-Nexus-Sailfish (1) Renders-of-the-HTC-Nexus-Sailfish (2) Renders-of-the-HTC-Nexus-Sailfish (3) Renders-of-the-HTC-Nexus-Sailfish (4) Renders-of-the-HTC-Nexus-Sailfish (5) Renders-of-the-HTC-Nexus-Sailfish (6) Renders-of-the-HTC-Nexus-Sailfish (7) Renders-of-the-HTC-Nexus-Sailfish

منبع: Android Pure

‌‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar رامین

    نکسوس۵ یک گوشی افسانه ای بود هنوزکه هنوزه من بعد ازدو سال و نیم از خریدش یک هنگ از این گوشی ندیدم.از بس روونه با پرچمدارای روز تسته سرعت گرفتم و کم نیاورده جلوشون.نمیدونم دلیلش چی بود ولی ۵x با اینکه دو سال بعد اومد اصلن نتونست جاشو بگیره چه از نظره طراحی چه عملکرد و سرعت.حالا منتظرم ببینم این سری htc چیکامیکنه و میتونه خاطراته یک nexus 5 رو برامون زنده کنه یا نه

  2. Avatar محمد امین

    چه آیفون خوشگلی خخخخ

  3. Avatar فرشاد

    واقعا عالیه مخصوصا ظاحرش شاید بالاخره از نکسوس فایوم دست بکشم

  4. Avatar سبحان

    دورش شبیه آیفون

    1. Avatar فرشاد

      ایفونم شبیه htc عزیزم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه