رندرهای جدید گوشی‌های میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز با اولین تصویر لو رفته از گوشی میت ۱۰ پرو روبه‌رو شدیم. محصولی که قرار است در کنار دیگر اعضای خانواده میت ۱۰ در تاریخ ۲۶ مهر ماه رسما معرفی شود. امروز یکسری رندر جدید از دو گوشی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به بیرون درز کرده است. البته این رندرهای یکسری اطلاعات جدید و هیجان‌انگیز از گوشی جدید هواوی به ما می‌دهند.

در تصویر دیروز مشاهده کردیم که گوشی جدید هواوی از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره نمی‌برد. در تصاویر امروز مشخص شد که این گوشی به جای سنسور تشخیص اثر انگشت از حسگر تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند.

از نظر طراحی هم این دو گوشی از صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه بهره می‌برند. گفته شده گوشی میت ۱۰ از صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره می‌برد و گوشی میت ۱۰ پرو هم از صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۸:۹ راهی بازار می‌شود. نداشتن سنسور تشخیص اثر انگشت در جلوی گوشی هم باعث شده که صفحه نمایش تمام فضای روی گوشی را به خودش اختصاص بدهد.

این دو تلفن همراه هوشمند از دوربین دوتایی در پشت بهره می‌برند.  شایعه شده که شرکت لایکا این دوربین‌ها را برای شرکت هوای تولید می‌کند. به احتمال زیاد یک سنسور سیاه و سفید و یک سنسور رنگی برای این دوربین‌ها در نظر گرفته شده است.

در ادامه شایعات به این موضوع اشاره شده که گوشی میت ۱۰ به تراشه Kirin 970 مجهز شده و از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.  در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید:

 

منبع: lesnumeriques
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه