جدیدترین رندر گلکسی اسپرت سامسونگ جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اسپرت

تا چند هفته‌ی دیگر شاهد رونمایی از محصولات هیجان‌انگیز سامسونگ خواهیم بود. در رویداد ۲۰ فوریه (۱ اسفند)، علاوه بر معرفی مدل‌های مختلف گلکسی اس ۱۰، شاهد رونمایی از نخستین گوشی تاشو این شرکت هم خواهیم بود. اما در این میان بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند، بخش ساعت‌های هوشمند را رها نکرده و می‌خواهد گجت گلکسی اسپرت را هم معرفی کند.

سامسونگ که مدت‌ها قبل ساعت هوشمند گلکسی واچ را معرفی کرد، با رونمایی از گلکسی اسپرت می‌خواهد بخش دیگری از کاربران را هدف بگیرد که این موضوع با توجه به عنوان این ساعت و طراحی آن، کاملا مشهود است. ساعاتی قبل سایت ۹۱mobiles که در زمینه‌ی انتشار رندرهای موثق ید طولایی دارد، تصویر رندر جدیدی از این ساعت منتشر کرده که به لطف آن، با دقت بیشتری می‌توانیم به جزئیات طراحی این ساعت هوشمند اشاره کنیم.

اولین چیزی که توجه را جلب می‌کند، صاف بودن و فقدان دندانه در حاشیه‌ی نمایشگر است.

اولین چیزی که توجه را جلب می‌کند، صاف بودن و فقدان دندانه در حاشیه‌ی نمایشگر است. هنوز نمی‌دانیم که این نوع طراحی به معنای کنار گذاشتن قابلیت ناوبری مبتنی حاشیه‌ی چرخان است یا نه؛ ویژگی شاخصی که بسیاری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ از آن بهره می‌برند. همچنین باید به ۲ دکمه قرار گرفته در کنار بدنه اشاره کنیم که نسبت به گلکسی واچ و Gear Sport ظاهر ظریف‌تر و یک‌دست‌تری دارند.

روی هم رفته، به‌نظر می‌رسد سامسونگ برای طراحی این گوشی از برخی از ویژگی‌های جذاب گلکسی واچ استفاده کرده ولی می‌خواهد آن را با قیمت مشابه Gear Sport روانه‌ی بازار کند. در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری هم اطلاعات گسترده‌ای نداریم اما با توجه به اسم رمز آن که Pulse (ضربان) است، احتمالا شاهد قابلیتی پیشرفته برای پایش ضربان قلب خواهیم بود. در ضمن برخی از گزارش‌ها آمده بود که یک مدل مبتنی بر LTE هم عرضه می‌شود که برای ساعت‌های هوشمند تندرستی محور، چنین قابلیتی بسیار نامعمول است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه