رنگ جدید ال‌جی V30 معرفی شد

۱۶ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ال‌جی وی 30

شرکت ال‌جی مدل جدیدی از گوشی وی ۳۰ را معرفی کرد. مدلی که در رنگ Raspberry Rose راهی بازار می‌شود. ال‌جی گفته این گوشی می‌تواند سریعا نظرها را به سمت خودش جلب کند و حالتی رمانتیک دارد. ال‌جی به این موضوع اشاره کرده که این گوشی برای افرادی مناسب است که دوست دارند یک محصول متفاوت داشته باشند.

با این حساب گوشی جدید شرکت ال‌جی با پنج رنگ مختلف در بازار موجود است.  رنگ‌های سیاه، نقره‌ای، آبی، و قرمز یا همان Raspberry Rose.

به احتمال زیاد این گوشی در نمایشگاه CES 2018 به نمایش در خواهد آمد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از نزدیک مشاهده کنند. این تلفن همراه هوشمند در کشور کره جنوبی، کشورهای آسیایی و اروپایی عرضه می‌شود.

گوشی ال‌جی وی ۳۰ به صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل مجهز شده و تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ روی آن قرار گرفته است. این گوشی در مدل‌هایی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم راهی بازار شده است. همچنین این تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و برابر نفوذ آب و گرد و خاک هم مقاوم است. این گوشی دوربین دوتایی دارد که یکی از آن‌ها سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 دارد و سنسور دیگر ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 است.

منبع: gsmarena

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه