هواوی رنگ‌های جدید P20 پرو را در IFA به نمایش گذاشت

۲۵ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

پیش از شروع نمایشگاه IFA شنیده می‌شد که در این گردهمایی بزرگ، هواوی چند رنگ جدید از P20 پرو را به نمایش خواهد گذاشت. حالا این رنگ‌های جدید مشخص شده‌اند و جلوه زیباتری به پرچمدار فوق العاده هواوی بخشیده‌اند.

اولین رنگ، ترکیب دو رنگ مشکی و سرمه‌ای بوده که از بخش پایینی گوشی شروع شده و تا بالا ادامه می‌یابد و شبیه به بال یک نوع پروانه به خصوص بوده و البته کم شباهت به شعله آتش آبی نیست. هواوی به این رنگ جدید Morpho Aurora می‌گوید و بسته به زاویه‌ای که آن را نگاه می‌کنید، رنگ‌های جذابی می‌بینید. اولین بار که P20 پرو با ترکیب رنگی گرادیانت خود معرفی شد توانست توجهات زیادی را جلب کند و بسیاری این گوشی را یکی از زیباترین گوشی‌های ۲۰۱۸ می‌دانستند اما حالا شاید نظرشان تغییر کند و ترکیب رنگ جدید را بتوان بهترین ترکیب رنگ یک گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ نامید. رنگ دوم روشن‌تر بوده و سفید است اما باز هم این نسخه در نور رنگ‌های جذابی را از خود بازتاب می‌کند. نام این رنگ نیز Mother of Pearl نامگذاری شده است. مشخصا این دو رنگ جدید، به جز ظاهر جدید چیز دیگری به P20 پرو اضافه نکرده‌اند و درواقع با همان P20 پرو قدیمی روبرو هستیم.

اما به جز این دو رنگ که روی پوشش شیشه‌ای P20 پرو پیاده شده‌اند، هواوی دو طرح جدید را هم به نمایش گذاشت که در آن‌ها شیشه کنار گذاشته شده و پشت گوشی چرمی است. شاید پوشش چرمی علاقه‌مندان کمتری داشته باشد اما این موضوع از جذابیت این مدل‌ها کم نمی‌کند. همچنین که این گوشی‌ها حالا به واسطه پوشش چرمی خوش دست‌تر بوده و مثل نسخه‌های شیشه‌ای جذب اثر انگشت ندارند. یکی از آن‌ها همانطور که می‌بینید چرم مشکی بوده و دیگری رنگ روشن قهوه‌ای دارد و که این مدل با فریم طلایی دور گوشی، جذابیت خاص خودش را دارد. پیش از این گوشی‌های چرمی را از دو شرکت موتورولا و ال‌جی دیده بودیم و حالا به نظر می‌رسد این پوشش دوباره در حال مد شدن باشد.

نسخه‌های شیشه‌ای جدید همان قیمت و مشخصات قبلی را دارند اما نسخه‌های چرمی ۱۰۰ یورو گران‌تر شده و حافظه داخلی آن از ۱۲۸ گیگابایت به ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم آن از شش به ۸ گیگابایت افزایش داشته است تا این نسخه‌ها خاص‌ترین مدل‌های P20 پرو باشند. تمام مدل‌های جدید از سه روز دیگر فروخته می‌شوند و امیدواریم این نسخه‌های جدید و جذاب به کشورمان راه پیدا کنند. در ادامه می‌توانید چند عکس دیگر از رنگ‌های جدید P20 پرو ببینید. شما درباره این مدل‌های جدید چه فکر می‌کنید؟ آیا پوشش چرمی را برای گوشی هوشمند ترجیح می‌دهید؟

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه