شیشه‌های شکسته آیفون XR جدید، رنگ‌های این گوشی را فاش کرد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شب گذشته، مارک گورمن که در لو دادن اطلاعات مربوط به محصولات معرفی نشده اپل سابقه درخشانی دارد، رنگ‌های جدید آیفون XR جدید را، لو داد. وی در قالب یک توییت، عکس‌هایی از شیشه‌های شکسته بخش پشتی آیفون XR جدید را منتشر کرد. طبق این عکس‌ها، دو رنگ سفید و مشکی که مثل آیفون XR کنونی است. رنگ زرد نیز همچنان باقی خواهد ماند اما دو رنگ آبی و نارنجی، با رنگ‌های سبز و بنفش جایگزین خواهد شد. این تصاویر نیز احتمالا از خط تولید نسل جدید iPhone XR به بیرون درز کرده و مربوط به نسخه‌هایی است که در فرآیند تولید دچار مشکل شده‌اند.

اولین بار، یک وبلاگ ژاپنی در خبری اعلام کرد که رنگ‌های آبی و نارنجی از نسل جدید iPhone XR حذف می‌شوند و رنگ‌های سبز و بنفش جایگزین آن‌ها خواهد شد. اما تا پیش از توییت مارک گورمن، هیچ ایده‌ای نداشتیم که این رنگ‌های سبز و بنفش، چه طیف رنگی خواهند داشت که حالا با آن‌ها آشنا شده‌ایم. همچنین در کنار این رنگ‌ها، اپل همچنان نسخه قرمز رنگ این گوشی را هم با عنوان Product RED به فروش خواهد رساند که این رنگ احتمالا با رنگ قرمز آیفون XR کنونی، تفاوتی نخواهد داشت. در هر صورت، به نظر می‌رسد رنگ‌هایی که اپل امسال برای جایگزین آیفون XR استفاده خواهد کرد، کمرنگ‌تر شده‌اند و به اصطلاح Muted هستند.

جدا از این رنگ‌ها، انتظار می‌رود که در بخش پشتی آیفون XR جدید، شاهد دو دوربین باشیم. دوربین دومی که در نسل جدید این گوشی استفاده می‌شود، از نوع تله‌فوتو خواهد بود و زوم دو برابری اپتیکال را به این گوشی می‌آورد. این در شرایطی است که دو آیفون دیگری که امسال معرفی می‌شوند، دارای دوربین سه گانه خواهند بود و علاوه بر دوربین تله‌فوتو، دارای دوربینی با لنز اولترا واید هستند.

تغییر دیگری که در این گوشی نسبت به آیفون XR کنونی شاهد خواهیم بود، نحوه قرارگیری دوربین‌ها در یک باکس تقریبا مربعی شکل است که شبیه به دیگر آیفون‌های ۲۰۱۹ خواهد بود. در مجموع، آیفون XR همچنان گزینه‌ای عالی برای بسیاری از کاربران آیفون خواهند بود. این گوشی باز هم قرار است همان تکنولوژی‌های پرچمداران امسال اپل را به همراه داشته باشد و با حذف برخی موارد مثل نمایشگر OLED، با قیمت کمتری عرضه شود. شما درباره آیفون XR جدید چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه