گلکسی اس۱۰ لایت در رنگ‌های اختصاصی عرضه می‌شود

۲۴ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این هم شنیده بودیم که معمولی‌ترین نسخه پرچمدار بعدی سامسونگ یا همان گلکسی اس۱۰ لایت، قرار است پاسخی به آیفون XR باشد که اپل در کنار آیفون XS عرضه کرده است. برای رقابت با آیفون XR، اولین و واضح‌ترین چیزی که نیاز دارید، رنگ‌های جذاب و درخشان است. از همین رو، در آخرین خبری که از سری پرچمداران آینده سامسونگ منتشر شده، گلکسی اس۱۰ لایت قرار است در رنگ‌هایی خاص عرضه شود که دیگر گوشی‌های گلکسی اس۱۰ را در این رنگ‌ها نخواهیم دید.

آیفون XR رنگی‌ترین آیفون سال ۲۰۱۸ است و گلکسی اس۱۰ لایت نیز رنگی‌تری عضو خانواده خود خواهد بود. این گوشی قرار است در رنگ‌های زرد، سفید، مشکی، سبز و آبی عرضه شود.

خود گلکسی اس۱۰ و گلکسی اس۱۰ پلاس به جز رنگ زرد، دیگر رنگ‌های نسخه لایت یعنی رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و آبی را هم دارا خواهند بود. در نهایت نسخه خاص گلکسی اس۱۰ که بدنه سرامیکی دارد، تنها در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. بعضی از این رنگ‌ها که مشاهده می‌کنیم ممکن است از نوع گرادیانت باشند. همچنین تعجب نکنید اگر سامسونگ چند ماه پس از معرفی این گوشی‌ها، چند رنگ دیگر از هر کدام از این گوشی عرضه کند. این شرکت سابقه انجام چنین کاری را دارد و برای مثال، اخیرا نسخه گرادیانت آبی از گلکسی اس۹ و اس۹ پلاس را عرضه کرد.

طبق گزارش‌ها، نسخه سرامیکی Galaxy S10 درواقع رده بالا‌ترین نسخه این گوشی است که از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و در مجموع ۶ دوربین در این گوشی وجود خواهد داشت. در نهایت این تصویر با اسم گوشی‌ها و رنگ آن‌ها، چیزی را تایید نمی‌کند. باید یا منتظر بمانیم تا منابع بیشتری این شایعه را تایید کنند و یا تا معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ صبر کنیم.

منبع: GSMArena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه