روند بازی Gears of War 4 را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

نمایشگاه کامیک‌کان امسال شروع شده است و مایکروسافت هم به مناسبت برگزاری San Diego Comic-Con امسال، گفته است که می‌خواهد یک دمو از قسمت چهارم مجموعه بازی‌های Gears of War به این نمایشگاه بیاورد. بازدیدکنندگانی که به نمایشگاه کامیک‌کان امسال می‌روند، می‌توانند سری به غرفه‌ی مایکروسافت بزنند و قسمتی از بخش داستانی Gears of War 4 را بازی کنند.

Gears 4 در در روز یازدهم اکتبر (۲۰ مهر) روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود.

مایکروسافت برای کسانی که به Comic-Con 2016 نمی‌روند، ویدیویی از دموی بازی منتشر کرده است. این دمو بخش تک‌نفره‌ی بازی را نشان می‌دهد و می‌توانیم در آن، تغییراتی که بازی نسبت به یکی دو قسمت قبلی داشته است را ببینیم. قسمت چهارم مجموعه بازی‌های Gears شبیه به قسمت اول آن شده است؛‌ یعنی بازی محیط و داستانی تیره و تاریک پیدا کرده است و کمی ترسناک شده.

می‌توانید ویدیوی روند بازی Gears of War 4 را در پایین ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

به غیر از روند بازی، مایکروسافت هم‌چنین ویدیویی از نسخه‌ی Gears of War کنسول اسلیم ایکس‌باکس وان منتشر کرده است. ایکس‌باکس وان اسلیم مخصوص Gears of War 4 یک کنسول دو ترابایتی است و همزمان با بازی عرضه می‌شود. این کنسول ۴۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. مایکروسافت قرار است دسته‌ی این کنسول را به صورت جداگانه هم عرضه کند.

می‌توانید ویدیوی معرفی کنسول Gears of War 4 را هم در پایین ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازی Gears of War 4 قرار است در روز یازدهم اکتبر (۲۰ مهر) روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه شود.

منبع: Gematsu

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه