دموی God of War، پربازدیدترین ویدیوی E3 در یوتیوب است

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدود چند ماه پیش بود که برای اولین بار، خبر از وجود یک خدای جنگ (God of War) جدید دادیم. با این که اطلاعات زیادی در دست نداشتیم، اما شنیده بودیم که سونی می‌خواهد قسمت بعدی این بازی را در دنیای اسطوره‌های اسکاندیناوی بسازد. این اطلاعات، همگی به زیباترین شکل ممکن و با نمایش تریلری در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2016 تایید شدند. این روند بازی آن‌قدر خوب از آب در آمده که توانسته است به پربازدیدترین ویدیوی یوتیوب در بین ویدیوهای نمایشگاه E3 تبدیل شود.

می‌توانید روند بازی God of War جدید را از این جا ببینید.

همین حالا که این مطلب را می‌نویسیم، ویدیوی نمایش روند بازی God of War جدید، بیش از ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار بازدید گرفته است. البته رقابت کم و بیش نزدیک است. ویدوی روند بازی Battlefield 1 توانسته است ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار بازدید داشته باشد. ویدیوی معرفی مدل جدید ایکس‌باکس وان هم تعداد بازدیدش برابر با ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار عدد است.

یکی از اعضای استودیوی بازی‌سازی «سانتا مونیکا» (Santa Monica) در Reddit گفته است:‌ “هنوز هم برای من عجیب است که آن ویدیو آن‌قدر بازدید می‌گیرد. ما قطعا از این همه پشتیبانی شما تشکر می‌کنیم و هیجان‌زده هستیم.”

روند بازی God of War جدید کاملا با قسمت‌های قبلی فرق می‌کند؛ در نتیجه ممکن است بازی‌کننده‌های جدیدی هم از این بازی خوش‌شان آمده باشد. با این حال، عناصر آشنای مجموعه بازی‌های خدای جنگ هنوز هم در این بازی جدید وجود دارند؛ طوری که سازندگان توانسته‌اند نه تنها طرفداران قدیمی مجموعه را هیجان‌زده کنند، بلکه طرفداران جدیدی هم برای بازی‌شان پیدا کرده‌اند.

سونی برای ساخت God of War جدید، تصمیم گرفته است «کوری بارلوگ» (Cory Barlog) را به خدمت بگیرد. بارلوگ که کارگردانی این بازی جدید را برعهده دارد، پیش از این به عنوان انیماتور قسمت اول خدای جنگ و پس از آن به عنوان کارگردان روی قسمت دوم کار کرده بود.

قسمت جدید خدای جنگ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ ساخته می‌شود. سونی هیچ حرفی از زمان عرضه‌ی بازی نزده است.

منبع: WCCFtech

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar هادی

    واقعا محشر بود سونی .

  2. Avatar آرمان

    سونی خیلی قوی در زمینه گیمینگ داره کار میکنه و کسی جلودارش نیست…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه