روند تولید بازی Fable Legends متوقف شد

۳ مرداد ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Fable Legends

مایکروسافت اعلام کرد روند تولید بازی Fable Legends متوقف شده و این عنوان نقش آفرینی دیگر ساخته نمی‌شود. همچنین استودیوی Lionhead سازنده‌ی این بازی هم تعطیل خواهد شد.

استودیوی بازی‌سازی Lionhead تعطیل می‌شود و بازی Fable Legends ساخته نخواهد شد.

بازی Fable Legends یکی از عنوان‌هایی بود که از زمان معرفی کنسول ایکس باکس وان در دست ساخت قرار داشت و حتی قرار بود که در اواخر سال ۲۰۱۵ هم نسخه‌ی آزمایشی آن منتشر شود. چند ماهی می‌شد که از این بازی خبری منتشر نشده بود تا اینکه مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که روند تولید Fable Legends متوقف شده و این بازی دیگر ساخته نمی‌شود.

مایکروسافت درباره‌‌ی این تصمیم می‌گوید: “امروز قصد داریم خبر تغییراتی مهم را در شعبه‌های انگلستان و دانمارک بخش بازی مایکروسافت، اعلام کنیم. بعد از بررسی شرایط مختلف تصمیم گرفتیم که روند تولید بازی Fable Legends را متوقف کنیم و استودیوی Lionhead هم تعطیل خواهد شد. همچنین استودیوی بازی‌سازی Press Play که در دانمارک فعالیت می‌کرد هم تعطیل می‌شود. استودیوی Lionhead با ساخت مجموعه بازی‌های Fable علاقه‌مندان بسیار زیادی داشت و استودیوی Press Play هم با ساخت بازی Max: The Curse of Brotherhood توانسته بود نظر بازی‌کننده‌ها را به سمت خودش جلب کند. این تصمیم روی بخش بازی مایکروسافت تاثیر زیادی می‌گذارد و باعث می‌شود که بتوانیم سرمایه و نیروی توسعه‌ی خودمان را روی بازی‌های دیگر بگذاریم.”

مایکروسافت در ادامه‌ی بیانیه‌ای که در این‌باره منتشر کرده، گفت: “ما هنوز به ساخت بازی‌های با کیفیت مانند Quantum Break و Sea of Thieves ادامه خواهیم داد و برای تمام اعضای استودیوهای Lionhead و Press Play آرزوی موفقیت می‌کنیم. آن‌ها افرادی بودند که روی صنعت بازی تاثیرات زیادی گذاشتند.”

تصاویر متشر شده از بازی Fable Legends:

Fable Legends
Fable Legends
Fable Legends
Fable Legends
Fable Legends

‌‌‌‌‌‌‌‌

بازی Fable Legends در اوایل سال ۲۰۱۴ معرفی شد و حتی قرار بود که برای کامپیوترهای شخصی هم عرضه شود. این بازی که در سبک چند نفره در حال ساخت بود، ماجراجویی جدیدی در دنیای Fable را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌داد. استودیوی Lionhead توسط «پیتر مولینیو» (Peter Molyneux) خالق مجموعه بازی‌های Fable و Black and White تاسیس شده بود.

هنوز مشخص نیست که با تعطیل شدن این استودیوی بازی‌سازی چه اتفاقی برای مجموعه بازی‌های Fable رخ می‌دهد.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar آرمین

    نشان دهنده وضعیت خراب مایکروسافت و ایکس باکس وان هست… هزینه ها را کم میکنند تا کمتر ضرر بدهند…مثلا همین Halo چنان فروش بدو دور از انتظاری داشت برای ایکس باکس وان که باعث شد مایکروسافت در تولید بقیه بازی های انحصاریش تجدید نظر کنه…..

  2. Avatar پویا

    یعنی چی؟؟؟! دارم شاخ در میارم! همینجوری یهو کنسول و تعطیل شد همه چی؟!!! واقعا…!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه