فال‌آوت جدید همین امروز و فردا رونمایی می‌شود

۱۷ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
بازی Fallout: New Vegas

می‌دانستیم که شرکت بازی‌سازی «بتسدا» برای بزرگترین رویداد بازی سال یعنی E3 برنامه‌های بزرگی دارد؛ طوری که شایعات از رونمایی یک بازی کاملا جدید از سوی استودیوی Bethesda Game Studios می‌گویند. با این حال، به نظر می‌رسد در کنار این بازی جدید که ظاهرا نه در مجموعه‌ی «طومارهای باستانی» (Elder Scrolls) جای دارد و نه در مجموعه‌ی «فال‌آوت» (Fallout)، قرار است یک فال‌آوت جدید هم رونمایی شود.

حساب‌های کاربری رسمی بتسدا و فال‌آوت در شبکه‌های اجتماعی، دیروز صفحه‌ی لودینگ معروف مجموعه بازی‌های فال‌آوت را پست کردند؛ صفحه‌ای که جمله‌ی معروف Please Stand By را در خود جای داده است. طولی نکشید که این صفحه‌ی لودینگ، در کنار آدمک معروف مجموعه بازی‌های فال‌آوت در Twitch رسمی بتسدا به صورت زنده پخش شد.

اشتیاق برای رونمایی از یک فال‌آوت جدید آن‌قدر زیاد شده بود که دیروز نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر، مشغول تماشای یک صفحه‌ی لودینگ زنده در Twitch رسمی بتسدا بودند.

فال‌آوت ۲۰۱۸

هر از گاهی در این ویدیوی زنده، که یک تلویزیون و صفحه‌ی لودینگ معروف فال‌آوت را نشان می‌داد؛ اتفاقات جالبی رخ می‌دهد. برای مثال «پیت هاینز»، مدیر روابط عمومی بتسدا را در این ویدیو دیده‌ایم یا چند فرد دیگر را که در پس‌زمینه، کارهای مختلفی انجام داده‌اند.

با این حال، هنوز نمی‌دانیم بتسدا می‌خواهد از چه چیز جدیدی در دنیای فال‌آوت رونمایی کند. با توجه به اینکه به نمایشگاه E3 2018 و کنفرانس بتسدا در این رویداد نزدیک هستیم، و اینکه بتسدا چنین برنامه‌ای برای رونمایی از این فال‌آوت جدید راه انداخته است، کم و بیش می‌توانیم بگوییم که خبری از یک بازی کوچک یا بازی موبایل نخواهد بود.

Fallout 2018 Twitch Stream Fallout 2018 Twitch Stream Fallout 2018 Twitch Stream
Fallout 2018 Twitch Stream Fallout 2018 Twitch Stream Fallout 2018 Twitch Stream

فعلا تنها اطلاعاتی که مقابل ما است و می‌توانیم آن را بررسی کنیم، همان صفحه‌ی Please Stand By نشان داده شده است. روی این صفحه، تصویری از یک سرخپوست را می‌بینیم. این سرخپوست ذهن‌مان را به سمت «فال‌آوت: وگاس جدید» (Fallout: New Vegas) برده است؛ یک بازی فرعی در دنیای فال‌آوت که توسط استودیوی بازی‌سازی «آبسیدین» (Obsidian) ساخته شده بود.

با این حال، پس از اتفاقات دیشب، استودیوی بازی‌سازی آبسیدین در قالب یک توییت بدون اشاره‌ی مستقیم به فال‌آوت گفت که آن‌ها سازنده‌ی این فال‌آوت جدید نیستند.

تصور می‌کنیم این صفحه‌ی لودینگ همین امروز و فردا به یک رونمایی ختم شود.

از طرفی، می‌دانیم که استودیوی بازی‌سازی Bethesda Game Studios به احتمال زیاد مشغول ساخت یک نقش‌آفرینی علمی-تخیلی بزرگ به اسم «استارفایر» (Starfire) است و حتی اگر هم این بازی نبود، بدون شک سراغ ساخت قسمت بعدی مجموعه‌ی طومارهای باستانی می‌رفت، نه یک فال‌آوت جدید؛ چون حدود سه سال از عرضه‌ی فال‌آوت ۴ می‌گذرد.

با توجه به اینکه بین فال‌آوت ۳ و فال‌آوت ۴ شاهد عرضه‌ی «وگاس جدید» بودیم، این فال‌آوت جدید که منتظر رونمایی آن نشسته‌ایم، به احتمال زیاد یک بازی فرعی دیگر است. ممکن است حتی شاهد رونمایی «وگاس جدید ۲» (New Vegas 2) باشیم.

بتسدا قسمت دوم بازی «خشم» (Rage)‌ را دو هفته‌ی پیش رونمایی کرد و می‌دانیم که در نمایشگاه E3 2018 می‌خواهد نمایش بزرگتری از آن داشته باشد.

این احتمال که بتسدا بخواهد بازی را زودتر رونمایی و نمایش کامل آن را به کنفرانس خود موکول کند، بسیار زیاد خواهد بود. در نتیجه تصور می‌کنیم این صفحه‌ی لودینگ همین امروز و فردا به یک رونمایی ختم شود.

پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید زودتر از بقیه از رونمایی فال‌آوت جدید و اینکه دقیقا با چه چیزی طرف هستیم خبردار شوید، پای تماشای برنامه‌ی زنده‌ی بتسدا در Twitch بنشینید.

حساب کاربری رسمی بتسدا در Twitch
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امید رضا

    می تونه هم ریمستر بازی های قبلی رو برای سوویچ معرفی کنه…

    و شاهد یه فالوت کاملا جدید هم باشیم…

    ولی اگر fallout برا سوییچ بده…

    من اشتیاقم برا خریدش هزار برابر میشه…

    چقد خوبه این کنسول…

    به هر حال خیلی خوشحالم…

  2. Avatar Bigby

    فقط کاش نیاد یهو فالوت ۳ ریمستر نشون بده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه