رویا پردازی کپکام برای Resident Evil 7 و Dead Rising 4

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت کپکام تا چند ماه دیگر سه بازی Resident Evil 7،‌Dead Rising 4 و Monster Hunter XX را برای پلتفرم‌های مختلف راهی بازار می‌کند. به نظر می‌رسد که این شرکت حسابی به این سه بازی امیدوار است و پیش‌بینی کرده که گیمرها از این عنوان‌ها استقبال کنند.

کپکام پیش بینی کرده که بازی Resident Evil 7 در زمان عرضه ۴ میلیون نسخه به‌فروشد.

براساس اطلاعات منتشر شده، کپکام میزان فروش اولیه‌ی بازی‌های جدید خودش را پیش بینی کرده و انتظار دارد که این عنوان‌ها در لحظه‌ی عرضه‌ با فروش بالایی مواجه شوند.

در این اطلاعات گفته شده کپکام پیش بینی کرده که بازی رزیدنت اویل ۷ با فروش ۴ میلیون نسخه‌ای مواجه می‌شود. این عنوان برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود و به احتمال زیاد می‌تواند به چنین فروشی دست پیدا کند.

در ادامه گفته شده که بازی Dead Rising 4 و Monster Hunter XX هم هر کدام در زمان عرضه ۲ میلیون نسخه می‌فروشند. بازی Dead Rising 4 برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و بازی Monster Hunter XX هم در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.

3149425-sales

این پیش‌ بینی‌ها برای فروش کلی این سه بازی نیست و کپکام انتظار دارد که فروش آن‌ها پس از گذشت چند ماه از مقدار مشخص شده هم بیشتر شود.

شرکت کپکام به این موضوع اشاره کرد که نسخه‌ی دموی بازی Resident Evil 7 که رایگان برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شده بود، مرز ۴ میلیون بار دانلود را رد کرده است.

منبع: GameSpot

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. S-SINA . GH

    بفروشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه !
    مـا که بخیل نیسـتیــــــــــــــــم !
    میبینیم که چقدر فروختـه !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه