رویداد گیمینگ MSI برگزار شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

روز گذشته شرکت MSI‌ با همکاری شرکت ماتریکس رویداد ویژه‌ای برای گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری ترتیب داده بود. در این رویداد که از ساعت ۱۴ برگزار شد، علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری می‌توانستند جدیدترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی این شرکت را از نزدیک ببینند و با جدیدترین دستاوردهای MSI در حوزه‌ی بازی آشنا شوند.

در رویداد گیمینگ MSI شهریار شاکی، قهرمان بازی StarCraft دنیا حضور داشت.

این رویداد با همکاری شرکت MSI و NVIDIA‌ برگزار شد و تعداد بسیار زیادی از گیمرها در آن شرکت کرده بودند تا بتوانند جدیدترین تجهیزات گیمینگ دنیا را از نزدیک ببینید.

البته این رویداد شامل قسمت‌های هجیان‌انگیزی هم بود که از بین آن‌ها می‌توان به حضور شهریار شاکی، قهرمان بازی StarCraft دنیا اشاره کرد.

شهریار شاکی

شهریار شاکی

شهریار شاکی در این مراسم درباره‌ی اینکه چگونه می‌توان به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل شد صحبت کرد. او که در تیم‌های خارجی زیادی عضویت داشته، درباره‌ی شرایط حضور در تیم‌های خارجی و شرکت در مسابقه‌های مختلف نکات جالب توجهی را با علاقه‌مندان درمیان گذاشت.

از دیگر بخش‌های جالب توجه این رویداد می‌توان به تجربه‌ی کار با هدست واقعیت مجازی HTC Vive اشاره کرد. در واقع این هدست واقعیت مجازی علاقه‌مندان زیادی را به خودش اختصاص داده بود و اکثر حاضران برای کار با این محصول هیجان‌زده بودند.

رویداد شرکت MSI که با همکاری شرکت ماتریکس و NVIDIA برگزار شده بود، استراتژی این شرکت در بازار ایران را نشان می‌داد. این شرکت به شکل جدی در بازار ایران فعالیت می‌کند و قصد دارد خودش را به برند شماره یک حوزه‌ی بازی و تجهیزات مخصوص آن تبدیل کند.

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    راستی گرافیک ۱۰۸۰ هم که بیاد خیلی از بقیه بهتره، ۴۰% قدرت بیشتر با قیمت کمتر از Titan X

  2. Avatar امیر

    بهترین رو با حدود ۵۰ میلیون تومن میشه خرید، البته با ۸ یا ۱۲ گیگ گرافیک Titan و یا SLI GTX 980 ، مادربورد عالی، پردازنده با معماری Boradwell-E و اگه صبر کنی Kaby Lake میاد.رم ۶۴ و ۵۱۲ MB یا ۱GB حافظه SSD . و البته یک مانیتور واید ۴K یا ۱۰۸۰ هم کمی ارزونتره میشه گرفت. بهترین رو با همون ۴۰ تا ۵۰ و با کم کردن بعضی قطعات تا ۳۰ تومن .

    1. Avatar ehsan_total

      داداش حالت خوبه ؟ 😐
      چه خبره ۳۰ میلیون خرج سیستم کردن 😐
      با هشت تومن میشه بهترین رو بست بخدا 😐

  3. Avatar سيد رضا

    با سلام
    یک راهنمایی بکنین که با چه مقدار هزینه اى میشه بهترین دسکتاپ مخصوص بازى، و واقعیت مجازى(مخصوصاً) رو سرهم کرد؟! ممنون

    1. Avatar Mohammad

      ۱۵۳ هزار تومان

    2. Avatar ehsan_total

      با ۸ میلیون 😐 البته ۸ میلیون فقط کیس
      ۱ یا ۱۵۰۰ هم مانیتور رو حساب کنین سیستم صوتی و موس و کیبورد هم دلخواه
      هدست واقعیت مجازیم که جدا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه