روی میز (بپز و شیرین‌کام شو) – قسمت دوم

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر تا به حال پختن شیرینی یا کیک را تجربه نکرده‌اید، وقت آن است که دست به کار شوید و یک کیک خانگی خوش‌طعم را برای صبحانه یا عصرانه آماده کنید. در شیرینی‌پزی مانند خیلی از کارهای دیگر وقتی لوازم و ابزارها دم دست باشند، هم پخت شیرینی راحت می‌شود و هم اعتماد به‌نفس آشپز بالا می‌رود و شیرینی یا کیک شما با بهترین طعم و شکل آماده‌ی سرو می‌شود. در قسمت اول، تعدادی از لوازم شیرینی‌پزی را معرفی کردیم. در این قسمت، بیشتر به لوازم سرو شیرینی می‌پردازیم.

کالاهای شیرینی‌پزی را از رسته‌ی لوازم آشپزی دیجی‌کالا بخرید و خانواده‌تان را به یک شیرینی خانگی مهمان کنید

On_Desk_2-1

کاسه بامبوم

استفاده از ظرف‌های چوبی در آشپزخانه حس زندگی در طبیعت را منتقل می‌کنند. کاسه‌ی بامبوم برای سرو میوه در کنار کیک انتخاب خوبی است.  می‌توانید برای مخلوط‌کردن مایه‌ی کیک هم از این ظرف استفاده کنید. جنس چوب آن در برابر گرما و فشار آب ماشین‌ ظرف‌شویی چندان مقاوم نیست و ممکن است ترک بخورد.

On_Desk_2-2

سینی گردان بامبوم

سینی‌گردان برای مهمانی‌هایی که به صورت سلف‌سرویس پذیرایی می‌شود یا برای میزهای غذاخوری گرد بسیار کاربردی است. سینی گردان بامبوم با کاسه‌ی بامبوم ست است و در زمان سرو شیرینی یا کیک ترکیب هماهنگی را روی میز پذیرایی‌تان ایجاد می‌کند.

On_Desk_2-3

ست کارد و چنگال ۱۲ پارچه

کارد و چنگال استیل برای سرو کیک انتخاب کلاسیکی است. ست کارد و چنگال براق مدل پاشا استیل ایران نسبت به محصولات مشابه قیمت مناسبی دارد و خریدش مقرون به صرفه است.

On_Desk_2-4

سرویس چینی چای‌خوری زرین ایران

مهم نیست برای عصرانه مهمان به خانه دعوت کرده‌اید یا می‌خواهید خودتان به تنهایی یک بعدازظهر دل‌چسب را در خانه بگذرانید. چای‌خوردن در سرویس سبز رنگ چینی چای‌خوری زرین ایران هر کسی را سر ذوق می‌آورد.

‌‌

On_Desk_2-5

قالب کیک کمر بازشو

قالب کیک کمر بازشو یکی از راحت‌ترین قالب‌هایی است که تا به‌حال برای کیک‌پزی ساخته شده است. داخل این قالب را با قلم‌موی سیلیکونی پدرینی چرب کنید و مایع کیک را داخلش بریزید و بعد از ۴۵ دقیقه به راحتی کیک را  از داخل آن خارج کنید.  بعد از پخت کیک این قلاب را باز کرده، کمر قالب از کفه‌ی آن جدا شده و کیک بدون دردسر از قالبش خارج می‌شود.

On_Desk_2-6

ترازوی آشپزخانه‌ی ساپر

ترازوی آشپزخانه برای شیرینی‌پزی حکم قلب تپنده‌ای را دارد که در صورت خوب کار نکردن همه‌ی حساب و کتاب‌ها را به هم می‌زند. ترازوی آشپزخانه‌ی ساپر حسگر حرارتی دارد و برای پخت انواع شیرینی و دسر مناسب است. این حسگر در زمان درست کردن دسر ژله‌بستنی یا ریختن شکلات داغ روی شیرینی و کیک حسابی به کار می‌آید.

‌‌

On_Desk_2-7

هم‌زن پدرینی سری دلچی

اگر اهل درست کردن شیرینی با پودر آماده هستید، می‌توانید از هم‌زن‌های دستی استفاده کنید. هم‌زن‌های دستی هنگام کار مواد را به اطراف پخش نمی‌کنند و کنترل آن برای تازه‌کارها راحت‌تر است. هم‌زن پدرینی سری دلچی یک کار راه‌انداز سبک و راحت است.

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه