دانلود اپلیکیشن‌های اپل و iOs رکورد شکست

۲۵ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق آخرین گزارش‌ها از اپلیکیشن آنی، در فصل آخر سال ۲۰۱۷ و سه ماه اول امسال رکوردهای مربوط به اپلیکیشن‌ها شکسته شده است. برای نمونه از ژانویه تا ماه مارس امسال، دانلودها از اپلیکیشن اپ‌استور برای اپل و گوگل‌پلی استور بیش از ده درصد در عرض یک سال رشد داشته و به رکورد ۲۷.۵ میلیارد رسیده است. هزینه روی اپلیکیشن‌ها در همین مدت زمان ۲۲ درصد افزایش داشته و به ۱۸.۴ میلیارد دلار رسیده است.

در عرض سه ماه اول امسال دانلودها از گوگل پلی‌استور (۱۹.۲ میلیارد) بوده و از اپل اپ‌استور(۸.۲ میلیارد). این اعداد نشان می‌دهد که کاربران اندروید ۱۳۵درصد بیشتر از کاربران iOs، اپلیکیشن نصب کرده‌اند.

علیرغم این ارقام که توازن چندانی با هم ندارند، اپ‌استور ۸۵درصد درآمد بیشتری در مدت زمان ژانویه تا مارس سال ۲۰۱۸ داشت. گوگل پلی استور بعد از افزایش درآمد در فصل چهارم سال ۲۰۱۷و فصل اول سال ۲۰۱۸ تا ده درصد درآمدش نسبت به اپ استور کاهش پیدا کرد. اپ استور درآمدش را نسبت به همین دوره زمانی ۲۰درصد افزایش داد و درنتیجه این نزدیکترین فاصله میان درآمد این دو از فصل اول سال ۲۰۱۶ است.

اپلیکیشن‌های مربوط به موسیقی و صدا و سرگرمی بیشترین رشد را در سهم بازار گوگل پلی استور داشته‌اند که سال به سال و فصل به فصل افزایش پیدا کرده‌اند.

در اپ استور اپلیکیشن‌های مربوط به سلامتی و تناسب اندام بیشترین رشد را از فصل چهارم ۲۰۱۷ تا فصل اول ۲۰۱۸ داشته است.

بیشترین رشد در گوگل پلی استور از سمت آمریکاست در حالی که اپ استور بیشترین رشد را از سمت آمریکا، روسیه و ترکیه داشته است.

به طور متوسط هر کاربر تلفن هوشمند برای نزدیک به سه ساعت در روز با اپلیکیشن‌ها در تعامل است و در یک ماه از چیزی حدود ۴۰ اپلیکیشن استفاده می‌کند. در پایان ماه مارس ۲۰۱۸ هم در اپ استور و هم در گوگل پلی استور روی هم ۶.۲ میلیون اپلیکیشن وجود داشته است.

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه