گیمر ژاپنی بیش از ۵۰ درصد بازی‌های عرضه شده روی استیم را خریده است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همه نوع رکوردی در دنیای بازی‌های ویدیویی وجود دارد. یکی بازی مورد علاقه‌اش را در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رساند، یکی سخت‌ترین معمای یک بازی را خیلی زود حل می‌کند و حتی فردی پیدا می‌شود که نیمی از بازی‌های منتشر شده روی شبکه‌ی استیم را می‌خرد.

یک گیمر ژاپنی بیش از ۵۰۲۹ بازی و محتوای دانلودی از شبکه‌ی استیم خریده است.

به‌تازگی فردی با نام کاربری PalmDesert به بیشترین تراز در نظر گرفته شده برای یک گیمر در شبکه‌ی استیم دست پیدا کرد. البته خود استیم هم فکر نمی‌کرده که کسی به این تراز دست پیدا کند و به همین دلیل عنوان خاصی برای این تراز در نظر نگرفته است. این گیمر که در کشور ژاپن ساکن است بیشتر از هر شخص دیگری در شبکه‌ی استیم بازی خریده است. او همین چند روز پیش توانست تراز ۱۰۰۰ را در استیم رد کند و اکنون به عنوان برترین کاربر این شبکه شناخته می‌شود. از آنجایی که او تنها فردی است که به این تراز دست پیدا کرده، شرکت والو هم سورپرایز شده است. در واقع والو فکر نمی‌کرد که کسی به این تراز در استیم دست پیدا کند.

Games-pt1

با نگاهی به آرشیو بازی‌های PalmDesert متوجه شدیم که او بیش از ۵۰۲۹ بازی و ۳۳۷۲ محتوای دانلودی برای بازی‌هایش خریده است. لازم به ذکر است که تا این لحظه  ۷۴۸۱ عنوان روی شبکه‌ی استیم عرضه شده‌اند. او که در حال حاضر به تراز ۱۰۴۹ رسیده، در سال ۲۰۱۴ بیش از ۵۶۹ ساعت به تجربه‌ی بازی Rocksmith پرداخته است. همچنین مشخص شده که ۹۴۳ ساعت هم مشغول بازی Left 4 Dead 2 بوده است. اگر این بازی‌ها به صورت میانگین نزدیک به ۳۰ دلار قیمت داشته باشند، PalmDesert برای خرید ۵۰۲۹ بازی اصلی بدون در نظر گرفتن محتوای دانلودی نزدیک به ۱۵۰۸۷۰ هزار دلار پول خرج کرده.

منبع: VG247

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. احسان

    دیگه به این باید بگیم سوپرگیمر!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه