ویدیو: رکورد سرعت با اسکیت‌برد برقی شکسته شد

۱۱ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«میشو اربان» (Mischo Erban) که به خودش لقب «انسان فرمول ۱» داده، رکورد سریع‌ترین اسکیت‌برد سواری را شکسته است. اربان توانسته است با یک اسکیت‌برد برقی به سرعت ۵۹٫۵۵ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) برسد. او این رکورد را در فرودگاه «پورتورز» (Portoroz) که در اسلوونی است ثبت کرده.

هر چهار چرخ این اسکیت‌برد با استفاده از موتورهای مجزایی کار می‌کنند.

میشو اربان برای ثبت رکورد خود، از یک اسکیت‌برد NEXTBoard استفاده کرده است. این اسکیت‌برد برقی را استارتاپ اسلوونیایی به اسم Next Generation Vehicles ساخته است.

البته ثبت رکورد توسط اربان بدون چندان هم بدون دردسر نبوده است. همانطور که می‌توانیم در ویدیوی منتشر شده از ثبت رکورد اربان ببینیم، او پس از اینکه رکوردش را ثبت می‌کند، چند متری به زمین می‌خورد. میشو اربان درباره‌ی ثبت رکوردش گفته است: “سرعت من را جذب می‌کند. یاد گرفته‌ام چگونه با خطر مقابله کنم.”

NEXTBoard

شرکت Next Generation Vehicles دو سالی است که روی اسکیت‌برد NEXTBoard کار می‌کند. هر چهار چرخ این اسکیت‌برد با استفاده از موتورهای مجزایی کار می‌کنند و منبع تغذیه آن‌ها هم دو باتری Tattu 6S است. این اسکیت برد با استفاده از یک ریموت کنترل می‌شود و می‌تواند شش تا نه مایل (۱۰ تا ۱۵ کیلومتر) با یک بار شارژ حرکت کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه