ریدلی اسکات پرومتئوس ۲ را تایید کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ریدلی اسکات، کارگردان مجموعه‌ فیلم‌های «بیگانه» که علاقه‌ی ویژه‌ای به ساخت فیلم‌های علمی تخیلی دارد، نمی‌خواهد این ژانر را ترک کند. این کارگردان انگلیسی اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله‌ی امپایر (Empire) صراحتا عنوان کرد که پروژه‌ی بعدی‌اش دنباله‌ی فیلم‌ سینمایی پرومتئوس خواهد بود.

ریدلی اسکات، کارگردان فیلم سینمایی پرومتئوس، در مصاحبه‌ای با امپایر، از ساخت قسمت دوم این مجموعه خبر داد.

فیلم پرومتئوس به عنوان پیش‌درآمد مجموعه‌ی بیگانه ساخته شده بود. البته گرچه این فیلم یک پیش‌درآمد بود، اما ایدئولوژی و اسطوره‌های خود را دنبال می‌کرد. داستان این فیلم مربوط به اواخر قرن بیست و یکم میلادی بوده و محوریت آن خدمه‌ی سفینه‌ی فضایی به نام پرومتئوس هستند. این سفینه‌ی فضایی در جست و جوی چگونگی پیدایش بشریت یک نقشه‌ی ستاره‌ای را دنبال می‌کند که در میان عتیقه‌های فرهنگ‌های باستانی زمین کشف شده بود. این خدمه به جهان دوردستی می‌رسند و با تهدیدی مواجه‌ می‌شود که می‌تواند منجر به انقراض نسل بشر شود.

گرچه درون‌مایه‌ی این فیلم بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت نکرد، اما فروش خوبی داشت و با موفقیت مالی رو به رو شد. خبر پرومتئوس ۲ برای طرف‌داران این مجموعه که سال‌هاست منتظر بازگشت اسکات به این جهان هستند، خبر بسیار هیجان‌انگیزی است.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ءMrRed33

    فقط میتونم بگم عالی
    فیلم قبلی مثل “میان ستاره ای” یک فیلم کلاسیک تو قالب روز بود… در کنار قالب زیبا و بازی فوق العاده بازیگرانش… منتظرش هستم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه