ریزر برای بازی‌کننده‌های ایکس‌باکس‌وان دسته می‌سازد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که می‌خواهد برای کنسول ایکس‌باکس وان دسته‌ی حرفه‌ای بسازد. شرکت «ریزر» هم امروز از دسته‌ای جدید برای ایکس‌باکس وان رونمایی کرد. این دسته که Wildcat نام گرفته است، طبق گفته‌ی ریز برای بازی‌کننده‌های حرفه‌ای و استفاده در مسابقات طراحی شده است. ریزر می‌گوید که برای ساخت دسته با بازی‌کننده‌های حرفه‌ای مسابقات حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی همکاری کرده است.

دسته‌ی Wildcat شرکت ریزر، شباهت زیادی به دسته‌ی Elite مایکروسافت دارد، اما طبق گفته‌ی ریزر از کیفیت ساخت بالاتری بهره می‌برد.

دسته‌ی Wildcat ریزر، ۲۰ درصد از از دسته‌ی ایکس‌باکس سبک‌تر است. با این حال مهم‌ترین قابلیت این دسته، کلیدهای اضافه‌ی آن و قابلیت شخصی‌سازی آن‌ها است. به اضافه‌ی کلیدهای اصلی دسته‌ی ایکس‌باکس، Wildcat هم‌چنین دو ماشه بیشتر در پشت دسته دارد. کلیدهای قابل تنظیمی هم در زیر دسته قرار داده شده‌اند.

RAZER6

یک پنل هم برای کنترل صدا یا دیگر قابلیت‌های دسته در بالای آن قرار گرفته است. شرکت ریزر می‌گوید که می‌توان فرمان تمام کلیدهای دسته را با توجه به نیاز تغییر داد.

RAZER1

ماشه‌های این دسته از آلومینیوم‌هایی با سختی بالا ساخته شده‌اند که طبق گفته‌ی ریزر در ساخت هواپیما از آن‌ها استفاده می‌شود. آنالوگ‌ها هم از فولاد کربنی ساخته شده‌اند و دوام بالایی دارند.

RAZER2 RAZER3 RAZER4 RAZER5

دسته‌ی ریزر در کنار قابلیت‌های‌اش هم‌چنین ظاهر زیبایی دارد. دسته‌ی Wildcat رنگ سبز ایکس‌باکس را هم در طراحی‌اش لحاظ کرده است. این دسته قرار است با قیمت ۱۵۰ دلار در مهر عرضه شود.

دسته‌ی Elite مایکروسافت هم دقیقا در مهر با همین قیمت ۱۵۰ دلاری عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه دسته‌ی مایکروسافت بی‌سیم است و قابلیت‌های بهتری دارد، انتخاب آن بهتر به‌ نظر می‌رسد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    « دسته‌ی Wildcat رنگ سبز ایکس‌باکس را هم در طراحی‌اش لحاظ کرده است. » !!
    رنگ سبز نماد لوگو و شرکت ریزر است و در اکثر تولیدات این رنگ استفاده می شود.

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      ممنون از توجه شما.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه