ریزر فون ۲ با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی در AnTuTu دیده شد

۱۷ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

چندی پیش شرکت ریزر رسما اعلام کرد که در حال توسعه نسل دوم گوشی‌های هوشمند خود است که انتظار می‌رفت با نام ریزر فون ۲ عرضه شود. حالا این گوشی برای اولین بار در اپلیکیشن بنچمارک AnTuTu دیده شده و برخی از مشخصات فنی آن لو رفته است. آنطور که مشخص شده، این گوشی به پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵ مجهز خواهد شد و حافظه رم ۸ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است.

در مورد نمایشگر نیز احتمال داده می‌شد ریزر نسبت کلاسیک ۱۶:۹ را ترک کرده و گوشی با نمایشگری بدون حاشیه و نسبت صبفحه ۱۸:۹ عرضه کند. در یک سال اخیر دیگر هر گوشی که عرضه شده نمایشگری با این نسبت داشته و حاشیه‌های بالا و پایین آن کم شده است. حالا با توجه به رزولوشن گوشی که در نتیجه بنچمارک AnTuTu مشخص شده، گویا ریزر ترجیح داده دوباره به همان نسبت صفحه کلاسیک ۱۶:۹ پایبند بماند و نمایشگر این گوشی نیز رزولوشن QHD یا ۲۵۶۰×۱۴۴۰ خواهد داشت. دلیل این امر نیز احتمالا استفاده از دو بلندگوی قدترمند در بالا و پایین گوشی باشد تا این گوشی تجربه صدای استریو عالی را همچون نسل قبلی خود ارائه کند.

از دیگر اطلاعات منتشر شده از این گوشی می‌توانیم به پردازشگر گرافیکی Adreno 630 اشاره کنیم که این پردازشگر، تقریبا در تمام گوشی‌هایی که از اسنپ‌دراگن ۸۴۵ استفاده می‌کنند، وجود دارد. همچنین حافظه رم هشت گیگابایتی نیز جدید نیست و نسل اول این گوشی نیز همین مقدار حافظه رم داشت اما چیز دیگری که جدید است، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود. امسال گلکسی نوت ۹ توانست لقب اولین گوشی ۵۱۲ گیگابایتی را به خود اختصاص دهد و حالا ریزر فون ۲ نیز در همین مسیر گام برداشته است. شاید نا‌ امید کننده‌ترین بخش، نسخه اندروید دستگاه باشد. بنچمارک این گوشی در شرایطی با اندروید ۸.۱ اورئو گرفته شده که در حال حاضر علاوه بر پیکسل‌های گوگل، گوشی‌های دیگری نیز به اندروید پای بروزرسانی شده‌اند. البته تاریخ عرضه این گوشی احتمالا در ماه اوت، یعنی یک ماه دیگر خواهد بود و ممکن است تا آن موقع ریزر اندروید پای را برای این گوشی آماده کند تا ریزر فون ۲ با اندروید ۹ عرضه شود.

در خبر دیگر همچنین شنیده شده که این گوشی به چراغ‌های معروف شرکت ریزر یعنی Chroma LED مجهز شده است. این یعنی احتمالا لوگو یا بخش‌های دیگری در بدنه این گوشی، شامل چراغ‌های Chroma خواهد شد که می‌توانند تا ۱۶ میلیون رنگ را نمایش دهند و درواقع این گوشی را بیشتر شبیه به یک گوشی گیمینگ یا مخصوص بازی کنند.

منبع: phoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه