سامسونگ پس از حل مشکل گلکسی فولد زمان جدیدی برای عرضه اعلام می کند

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل شرکت سامسونگ الکترونیکس، آقای DJ Koh، خبرهای جدیدی از گلکسی فولد را به خبرگزاری Korea Herald اعلام کرده است. طبق اعلام وی، سامسونگ مشکلی که در مقاومت دستگاه وجود داد را بررسی کرده و به محض حل این مشکل در روزهای آینده، زمان جدید عرضه این گوشی اعلام خواهد شد.

این خبر در حالی اعلام شده که چندی پیش سامسونگ به کسانی که گلکسی فولد را پیش‌خرید کرده بودند، ایمیل داد و در آن اعلام کرد که اگر این گوشی تا پایان ماه جاری میلادی عرضه نشود، سفارش آن‌ها کنسل خواهد شد و مبلغ هزینه شده را به آن‌ها بر خواهد گرداند.

مدیرعامل سامسونگ نگفته که آیا تحویل گوشی‌های پیش‌خرید شده به خریداران، تا پیش از پایان ماه جاری انجام خواهد شد یا نه اما اینطور که او در این زمینه صحبت کرده، تا پایان ماه May شاهد اعلام زمان جدید برای خرید گلکسی فولد خواهیم بود و این محصول در نهایت عرضه خواهد شد.

وی در مصاحبه خود گفته تلاش‌هایی که سامسونگ در حال حاضر انجام می‌دهد، در راستای بهتر شدن دوام این محصول خواهد بود. مشکل اصلی این گوشی را در پستی جداگانه شرح داده بودیم. آنطور که در بررسی‌های iFixIt مشخص شده بود، اجسام خارجی می‌توانند به زیر نمایشگر داخلی محصول که اتفاقا مقاومت بالایی هم ندارد، راه پیدا می‌کنند. این اتفاق باعث خرابی و حتی از کار افتادن نمایشگر داخلی این محصول ۲۰۰۰ دلاری می‌شود. دیگر مشکل گلکسی فولد که خبرنگاران با آن مواجه بودند، پوشش رویی نمایشگر داخلی است که شبیه به محافظ صفحه به نظر می‌رسید و تعدادی از خبرنگاران نیز با کندن این پوشش، به نمایشگر گلکسی فولد آسیب رسانده بودند.

در نهایت این که محصول هیجان انگیزی مثل گلکسی فولد قرار نیست برای همیشه از بین ما برود و سامسونگ در حال تلاش برای عرضه آن است، خبر خوبی به بسیار خوبی به حساب می‌آید. شما در این زمنیه چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمدهادی فصیحی هرندی

    سلام
    میدونم سریع بودن در پخش خبر مهمه و ترجمه هم کار سختیه.
    ولی اگه یه دور بعد ترجمه با دقت بخونین که غلط املایی و نگارشی نداشته باشه که ما هم راحت تر بخونیم، ممنون میشم.

    1. سینا گلستانه سینا گلستانه

      ممنونم که وقت گذاشتید و انتقاد کردید. زمان شما برای ما بی نهایت ارزش داره و تمام سعی مون رو می کنیم که بهترین باشیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه