گوگل زمان عرضه گوشی جدید پیکسل ۳a را اعلام کرد

۲۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل در یک تیزر تصویری، رسما اعلام کرده که قرار است خانواده گوشی‌های پیکسل بزرگ‌تر شود و احتمالا منظور این شرکت از این تیزر، معرفی دو گوشی پیکسل ۳a و Pixel 3a XL است. این دو گوشی میان رده قرار است در کنفرانس گوگل I/O 2019 معرفی شوند که در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

الاعات زیادی از این دو گوشی در ماه‌های اخیر و حتی در وب‌سایت خود گوگل، منتشر شده است. این دو گوشی قرار است با قیمتی ارزان‌تر از دو پرچمدار پیکسل ۳ و پیکسل ۳ اکس‌ال عرضه شوند. سری گوشی‌های پیکسل ۳a، قرار است همان عملکرد خوب پیکسل ۳ در دوربین را، به گوشی‌های میان‌رده بیاورند و تفاوت اصلی بین این سری جدید با پرچمداران حال حاضر گوگل، در برخی مشخصات سخت‌افزاری دیگر از جمله مواد مورد استفاده در ساخت بدنه، مشاهده خواهد شد. درواقع احتمالا پیکسل ۳a بدنه‌ای کاملا پلاستیکی خواهد داشت و رزولوشن نمایشگر و قدرت پردازشی این گوشی، نسبت به پیکسل ۳ ضعیف‌تر خواهد بود.

صفحه فروشگاه گوگل در حال حاضر پیامی مبنی بر “Help is on the way” نوشته شده است. اگر خبرها را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که اخیرا گوگل با استودیو فیلم‌سازی Marvel همکاری کرده و حاصل این همکاری، اضافه شدن کاراکترهای فیلم محبوب «انتقام جویان» به استیکرهای واقعیت افزوده Playmoji است. این استیکرها به صورت اختصاصی فقط در گوشی‌های پیکسل وجود خواهند داشت و کاربران می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، در وب‌سایت گوگل ثبت نام کنند.

به طور خلاصه اگر بخواهیم مشخصات سخت‌افزاری که از این دو گوشی لو رفته را مرور کنیم، در پیکسل ۳a شاهد نمایشگر ۵.۶ اینچی و در پیکسل ۳a XL شاهد نمایشگر ۶ اینچی خواهیم بود. هر دو گوشی نمایشگری OLED با رزولوشن FullHD+ خواهند داشت. همچنین هر دو گوشی به پردازنده اسنپدراگن ۶۷۰ و چهار گیگابایت حافظه رم مجهز خواهند شد. دوربین اصلی هر دو پیکسل جدید، ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین سلفی آن‌ها رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد و لنزی با زاویه عریض در جلوی آن قرار خواهد گرفت. باتری گوشی کوچک‌تر نیز ۳۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود در صورتی که باتری گوشی بزرگ‌تر، ۳۴۰۰ میلی‌آمپری است. در مجموع می‌توان گفت با میان‌رده‌هایی جذاب از طرف گوگل روبرو هستیم و شاید بتوان بزرگترین نقطه ضعف آن‌ها را، بدنه تماما پلاستیکی نام برد. شما درباره اولین تلاش گوگل برای عرضه یک گوشی میان‌رده چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه