زندگی همگام با اینترنت

۱۴ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چشم‌انداز سامسونگ از اینترنت اشیا در محصولاتش

شرکت سامسونگ در اولین کنفرانس خبری خودش در نمایشگاه IFA اهداف خودش از اینترنت اشیا (IOT) را به نمایش گذاشت. سامسونگ نشان داد که به چه صورت به اینترنت اشیا فکر می‌کند و به چه شکل قصد دارد این تکنولوژی را در واقعیت و محصولات خودش به‌کار ببرد.

دکتر W.P Hong مسئول بخش بازاریابی سامسونگ به این موضوع اشاره کرد که این شرکت در پنج سال گذشته بیش از ۵۳۰ میلیون دستگاه مختلف در اروپا فروخته است. این شرکت به عنوان برند شماره یک در زمینه تلفن همراه و تلویزیون در اروپا شناخته می‌شود.
سامسونگ در صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها به افق‌های درحال شکل‌گیری و روبه ‌رشدی که به وجود آمده‌اند نگاه می‌کند. استفاده از اینترنت در وسایل مختلف پتانسیل بسیار بالایی دارد و این چیزی است که سامسونگ می‌خواهد در اینترنت اشیا از آن استفاده کند. سامسونگ گفت که ارزش اینترنت اشیا تا سال ۲۰۲۰ به ۱ تریلیون یورو خواهد رسید. این شرکت گفت:” ما مطمئن هستیم که اینترنت اشیا انقلابی را در دنیا به وجود خواهد آورد.” دکتر Hong گفت که تمام وسایلی که سامسونگ تا سال ۲۰۲۰ راهی بازار می‌کند به اینترنت اشیا مجهز خواهند شد و مردم می‌توانند از آن‌ها در زندگی خودشان استفاده کنند.

samsung-ifa-2015-iot-internet-1

سامسونگ با ساخت سنسور SleepSense که شکل خواب افراد را بررسی می‌کند، یک قدم بزرگ در این حوزه برداشته است. این دستگاه که به سلامتی افراد بستگی دارد، بخشی از اکوسیستم دیجیتالی برپایه سلامت است که سامسونگ آن را در IFA به نمایش گذاشت. تکنولوژی‌های موبایل و قابل حرکت سامسونگ در اتومبیل‌های مختلف و حتی در حالت رانندگی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند و همیشه افراد را از اطلاعات مختلف باخبر می‌کنند. این شرکت با BWM و Volkswagen قراردادهایی را امضا کرده که به واسطه آن‌ها تکنولوژی‌های هوشمند سامسونگ در این اتومبیل‌ها پیاده‌سازی می‌شوند.

samsung-ifa-2015-iot-internet-2

منبع: IFA

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه