زک اسنایدر ساخت Justice League را رها کرد

۴ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«زک اسنایدر» (Zack Snyder)، کارگردان تعداد زیادی از فیلم‌های قهرمانی کمیک‌های DC، خبر داده که از کارگردانی فیلم Justice League کناره گیری کرده است؛ آن هم در حالی که زمان زیادی تا اکران این فیلم باقی نمانده است. دلیل خروج زک اسنایدر از پروژه‌ی Justice League، مشکلات خانوادگی خودش عنوان شده است.

طبق اطلاعاتی که خبرگزاری Hollywood Reporter منتشر کرده، قرار است «جاس ویدن» (Joss Whedon) صندلی زک اسنایدر را برای پایان پروژه‌ی فیلم Justice League پر کند. این فیلم ابرقهرمانی که تمام شخصیت‌های بزرگ دی‌سی مثل «بتمن»، «سوپرمن»، «واندرومن» یا «فلش» را در خودش جای داده، فعلا در مراحل پس از تولید به سر می‌برد و قرار است در ۱۷ نوامبر سال جاری اکران شود.

دختر زک اسنایدر دو ماه پیش در سن ۲۰ سالگی خودکشی کرد. زک اسنایدر می‌گوید در حالی که او تصور می‌کرد بتواند به کارش ادامه دهد و ذهن‌اش را درگیر کار کند، اخیرا به این نتیجه رسیده است که باید در کنار خانواده‌اش باشد: “زمانی که روی این کار صرف می‌کنیم بسیار زیاد است. در دو ماه گذشته به این نتیجه رسیده‌ام که همه چیزم صرف کار می‌شود. در نتیجه می‌خواهم از پروژه‌ی فیلم کنار بروم و با خانواده‌ام باشم، با فرزندانم باشم، کسانی که واقعا به من نیاز دارند. آن‌ها حال خوبی ندارند. من حال خوبی ندارم.”

مجموعه کمیک‌های زیادی زیر دست زک اسنایدر به فیلم تبدیل شده‌اند؛ از Watchmen گرفته تا Man of Steel و Batman v Superman اخیر. استایل خاص زک اسنایدر که شامل صحنه‌هایی تیره و تاریک است، کاملا در مقابل فیلم‌های قهرمانی و کمدی دیزنی و مارول قرار می‌گیرد.

قرار بود چند صحنه‌ی جدید برای فیلم Justice League ضبط و به فیلم اضافه شوند، اما جاس ویدن وظیفه‌ی ضبط این صحنه‌ها و تمام کردن فیلم را بر عهده خواهد داشت. جاس ویدن پیش از این دو قسمت اول فیلم‌های Avengers را ساخته است.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امین

    اسنایدر نباشه من نگاه نمی کنم.فیلم رو هم فقط به دلیلی می خرم که بیشتر کار رو خودش کرده

  2. Avatar فرهام

    بتمن – سوپرمن رو که نابود کرد
    خدایا شکرررررت که بیخیال این یکی شد

  3. Avatar حامد

    من بودم کنسلش میکردم چون از همین الان معلومه که اینم یکی از شکست های بزرگ هستش 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه