ساخت بازی جزیره مردگان ۲ متوقف شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قسمت اول بازی جزیره مردگان توانست با موفقیت بسیار خوبی مواجه شود. تریلری که از قسمت اول این بازی منتشر شده بود در آن زمان مورد توجه افراد زیادی از جمله هیدئو کوجیما قرار گرفت.

براساس اطلاعات منتشر شده، ساخت بازی «جزیره مردگان ۲» (Dead Island 2) متوقف شده و استودیوی «یاگر»(Yager) آن را تولید نمی‌کند.

موفقیت قسمت اول باعث شد که شرکت «دیپ‌سیلور» کار ساخت قسمت دوم را به استودیوی «یاگر» واگذار کند. استودیوی یاگر چند سال پیش بازی Spec Ops: The Line را راهی بازار کرده بود که توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد. اما به تازگی مشخص شد که این استودیو دیگر در حال ساخت بازی جزیره مردگان ۲ نیست. شرکت دیپ‌‌سیلور این خبر را اعلام کرد و گفت که آن‌ها دیگر روی این بازی Open-World با فضای آخرالزمانی کار نمی‌کنند.

DI2

دیپ‌سیلور درباره این موضوع گفت: «ما با ساخت جزیره مردگان ۲ قصد داریم یک دنباله بسیار خوب را برای علاقه‌مندان به این مجموعه بازی‌ها خلق کنیم. پس از بررسی‌هایی که انجام دادیم، تصمیم گرفتیم که از استودیوی یاگر جدا شویم. ما همچنان روی ساخت قسمت دوم تمرکز کرده‌ایم و به‌زودی اطلاعات بیشتری از این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهیم.»
هنوز مشخص نشده که این بازی توسط چه استودیویی ساخته خواهد شد. اما قبلا گفته شده بود که این بازی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین مشخص شده بود که این بازی در اوایل سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد. قسمت اول بازی جزیره مردگان توسط استودیوی Techland ساخته شده بود؛ اما این استودیو قصد داشت به شکل خودش به دنیای زامبی‌ها وارد شود و به همین دلیل بازی Dying Light را منتشر کرد.

منبع: VG247

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه