ساخت دنباله Life is Strange تایید شد

۴ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی Dontnod Entertainment خبر از ساخت دنباله‌ی Life is Strange داده است. بازی Life is Strange به صورت چند قسمتی و اپیزودیک در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. خبر ساخت دنباله‌ی Life is Strange در قالب ویدیویی از سوی سازندگان این بازی منتشر شده است.

استودیوی Dontond در پست خود نوشته است که قرار نیست در نمایشگاه E3 امسال چیزی از Life is Strange جدید بشنویم.

در پست وبلاگ Life is Strange در تامبلر آمده است: “می‌توانیم تایید کنیم که تیم اصلی بازی Life is Strange در استودیوی Dontnod مشغول ساخت بازی جدیدی در این مجموعه است. بی‌صبرانه منتظر زمانی هستیم تا بتوانیم از این بازی جدید برای‌تان بگوییم، اما فعلا سخت مشغول کار هستیم تا مطمئن شویم بهترین بازی که می‌توانیم را می‌سازیم.”

هیچ اطلاعاتی از این Life is Strange جدید در اختیار نداریم؛ طوری که نمی‌دانیم آیا این بازی، قصه‌ی شخصیت‌های بازی اصلی را دنبال می‌کند یا نه. استودیوی Dontond در پست خود نوشته است که قرار نیست در نمایشگاه E3 امسال چیزی از Life is Strange جدید بشنویم؛ در نتیجه باید بیشتر منتظر بمانیم.

شخصیت‌ها و داستان Life is Strange آن‌قدر برای طرفداران این بازی خاطره‌انگیز بوده‌اند که از زمان پایان بازی در سال ۲۰۱۵، تقاضا برای ساخت دنباله‌ی آن بسیار زیاد بوده است.

استودیوی بازی‌سازی Dontnod در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی اکشن خون‌آشامی به اسم Vampyr است. می‌توانید ویدیویی که اعضای این استودیو برای تایید Life is Strange جدید منتشر کرده‌اند را در ادامه ببینید.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Nima

    یکی از بهترین بازی هایی که تجربه کردم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه