ساخت فیلم مستقل بتمن با بازی بن افلک رسما آغاز شد

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
فیلم The Batman

تهیه‌کنندگان فیلم The Batman به کارگردانی «مت ریوز» (Matt Reeves)، استخدام گروه تولیدی این فیلم را آغاز کرده‌اند. بر اساس اخبار رسمی، «بن افلک» (Ben Affleck) همچنان به عنوان ستاره‌ی اصلی این فیلم ابرقهرمانی که به زودی فیلم‌برداری آغاز می‌شود ایفای نقش خواهد کرد. پیش از این، بن افلک سه بار در نقش بتمن بر پرده‌ی سینماهای جهان ظاهر شد. سه فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» (Batman v Superman)، «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) و «لیگ عدالت» (Justice League) فیلم‌هایی بودند که این برنده‌ی جایزه‌ی اسکار در کنار ابرقهرمان‌های دیگر بازی کرده بود. حالا پس مدت‌ها گمانه‌زنی برای بازیگر نقش بتمن در فیلم مستقل The Batman، انگار قرار است همچنان او را در این نقش ببینیم.

با شروع پروسه‌ی استخدام عوامل فنی فیلم The Batman تولید این فیلم رسما آغاز شد. با وجود شروع مرحله‌ی پیش‌تولید، هنوز خبری قطعی مبنی بر حضور بن افلک در نقش این ابرقهرمان منتشر نشده است.

اوایل این ماه اخباری منتشر شد که بر اساس آن مسئولان کمپانی DC در حال مذاکره با بازیگر معروف امریکایی، «واکین فینیکس» (Joaquin Phoenix) برای انتخاب او برای بازی در نقش جوکر هستند. بینندگان فیلم‌های بتمن که پس از بازی درخشان «هیث لجر» (Heath Ledger) در قسمت دوم تریلوژی «کریستوفر نولان» (Christopher Nolan)، «جرد لتو» (Jared Leto) را در این نقش پذیرفته بودند، با شنیدن این خبر واکنش‌های متفاوتی را در شبکه‌های اجتماعی نشان دادند. اما مهم‌تر از خود خبر تعویض بازیگر نقش جوکر، نتیجه‌ی احتمالی آن بود: تغییر بازیگر نقش بتمن! اما در خبرهای بعدی وقتی معلوم شد که در فیلم مستقل جوکر اصلا قراری بر حضور بتمن نیست باز هم خیال طرفداران بن افلک تا حدودی راحت شد.

با وجود تمام این شایعات، هنوز طرح کلی داستان فیلم The Batman به بیرون درز نکرده است. برای طرفداران این ابرقهرمان هنوز این سوال بزرگ مطرح است که بتمن بعدی چگونه می‌خواهد در دنیای فانتزی DC خودنمایی کند. فعلا تنها خبری که می‌توان تا حدودی روی صحت آن حساب کرد آغاز استخدام گروه تولید این فیلم برای مراحل پیش تولید و مقدماتی آن است. بر اساس فرمول‌های فیلم‌سازی در استودیوهای امریکایی این مرحله به معنی آغاز فیلم‌برداری در آینده‌ای نه‌چندان دور است. و اگر بخواهیم بر اساس همین فرمول محاسبه کنیم، نتیجه‌ی به دست آمده اکران فیلم مستقل بت من در سال‌ها ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ میلادی خواهد بود. البته باید به این نکته توجه داشت مانند اتفاقاتی که بارها در پروژه‌های مشابه رخ داده، این فرمول‌ها الزاما قابل اعتماد نیستند. اگر بر اساس گفته‌های کمپانی برادران وارنر مراحل پیش‌‌تولید تا پایان سال جاری میلادی به اتمام برسد، دوربین‌های فیلم‌برداری می‌توانند کار خود را از روزهای ابتدایی سال ۲۰۱۹ برای ضبط این فیلم آغاز کنند.

چند هفته پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر این که کارگردان این پروژه‌ی بزرگ کمپانی DC تصمیم گرفته فردی جوان‌تر را جایگزین بازیگر فعلی بتمن کند. انتخابی که تحمیل آن به طرفداران بتمن فعلی به نظر کمی سخت می‌رسد. اما بازخوردهای منفی که برادران وارنر از مخاطبان فیلم‌های قبلی و البته خبر جایگزینی واکین فینیکس با جرد لتو در نقش جوکر گرفته است، احتمال این جانشینی را بازهم کمتر می‌کند. تقریبا تمام طرفداران فیلم‌هایی که بر اساس کتاب‌های کمیک ساخته می‌شوند بیش از هر زمان دیگری منتظر انتشار اولین تریلر فیلم The Batman هستند تا از این سردرگمی طولانی رها شوند. با وجود اخبار و شایعات ضد و نقیض حالا تمام نگاه‌ها به DC و برادران وارنر است تا معلوم شود بازیگر بعدی که بر لبه‌ی پشت‌بام‌های گاتهام سیتی خواهد ایستاد چه کسی است.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه