قاب‌های محافظ گلکسی فولد سامسونگ در دست ساخت قرار دارند

۱۱ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی فولد

از زمانی که خبر عرضه‌ی گوشی‌های تاشو منتشر شد، یکی از سوال‌هایی که در رابطه با این گجت‌ها داشتیم، نحوه‌ی ساخت قاب‌های محافظ این نوع گجت‌ها بود. حالا، شرکت Spigen که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه محسوب می‌شود، اعلام کرده که مشغول توسعه چند نوع قاب محافظ برای گلکسی فولد سامسونگ است.

در گزارش سایت Verge آمده که این شرکت پیش از معرفی گلکسی فولد، حدود ۲۰ مدل اولیه قاب محافظ برای محافظت از گوشی تاشو تولید کرده است و زمانی که بالاخره سامسونگ از این گوشی رونمایی کرد، شرکت Spigen هم با ساخت یک مدل از گلکسی فولد، آزمایش‌های خود را به‌طور دقیق‌تری ادامه داده است.

این شرکت اعلام کرده که آن‌ها سه نوع قاب محافظ مختلف برای این گوشی ارائه خواهند داد و در رابطه با راه‌حل آن‌ها برای تاشو بودن این نوع گجت‌ها، فقط اعلام کرده‌اند که با بهره‌گیری از یک نوع ساختار مخصوص، این نوع قاب‌ها می‌توانند از پس این چالش بربیایند. البته از آنجایی که مطمئنا رقبای زیادی مشغول توسعه‌ی قاب‌های محافظ برای گلکسی فولد هستند، این شرکت به جزئیات بیشتری در مورد این سازوکار اشاره نکرده است.

گلکسی فولد

این کمپانی کماکان مشغول بررسی این قاب‌های محافظ است ولی اعلام کرده که پیش از عرضه گلکسی فولد در تاریخ ۲۶ آوریل، آن‌ها را روانه‌ی بازار می‌کند. در مقاله سایت Verge آمده که یک شرکت دیگر به نام Zagg هم مشغول ساخت این نوع قاب‌های محافظ است اما به‌دلیل عدم دسترسی به گلکسی فولد، سرعت توسعه آن‌ها کاهش یافته است.

در نهایت هم سامسونگ در رابطه با عرضه‌ی قاب‌های محافظ برای این گوشی هنوز اظهارنظر نکرده است. در هر صورت باید ببینیم که این شرکت‌ها چگونه می‌توانند چالش تاشو بودن این گوشی‌ها را پشت سر بگذارند.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه