ساخت MacBook Air از سال آینده‌ی میلادی احتمالا متوقف می‌شود

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با عرضه‌ی تبلت آیپد پرو، شرکت اپل مقدار قدرت یک لپ‌تاپ را در تبلتی جای داد؛ طوری که با پردازنده‌ی A9X شرکت اپل، حتی اجرای نرم‌افزارهای سنگین روی این تبلت ممکن شده بود. عملکرد خود این تبلت اپل، آن را بین شرکت‌های مختلف محبوب کرده است و بسیاری از شرکت‌ها، این تبلت را برای استفاده‌ی کارمندان‌شان خریداری کرده‌اند. اپل حتی اخیرا مدلی ۱۰ اینچی از آیپد پرو را عرضه کرد که سخت‌افزار قوی این تبلت را در اندازه‌ای کوچکتر جای داده بود. اخیرا شنیده‌ایم که اپل می‌خواهد بی‌خیال ساخت MacBook Air شود و به جای این لپ‌تاپ، روی فروش آیپد پرو تمرکز کند.

حتی شنیده بودیم که اپل می‌خواهد ساخت MacBook Airهای ۱۱ اینچی را به کنار بگذارد.

یک منبع چینی به تازگی گفته است که MacBook Air سال آینده، آخرین مدل از این لپ‌تاپ باریک خواهد بود. اپل در مدل‌های اخیر این لپ‌تاپ، تغییرات زیادی انجام نداده است و فقط حافظه‌ی اصلی این لپ‌تاپ‌ها (RAM) و بخش‌های کوچکی از آن‌ها را ارتقا داده است. همین حالا هم پردازنده‌های A8X و A9X عملکرد بهتری از سری پردازنده‌های Core M شرکت اینتل دارند. در نتیجه اپل با استفاده از پردازنده‌های خودش نه تنها از نظر تجاری به نفع خودش رفتار کرده، بلکه حتی محصول نهایی قوی‌تری را هم ارایه می‌دهد.

چند ماه پیش حتی شنیده بودیم که اپل می‌خواهد ساخت MacBook Airهای ۱۱ اینچی را به کنار بگذارد، چون سخت‌افزار قوی‌تری که در این لپ‌تاپ‌ها جای می‌گیرد، اجازه‌ی ساخت لپ‌تاپ‌هایی به باریکی MacBook Air را نمی‌دهد.

منبع: WCCFtech

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar شهاب

    من واقعا عاشق مک بوک ایر هستم با اینکه خودم مک بوک پرو “۱۵ دارم ولی همیشه واسه حملش مشکل داشتم میخواستم با یه “۱۳ ایر جایگزینش کنم مک بوک “۱۲ از لحاظ پورت واقعا واسم دردسر ساز میشه

  2. Avatar اویرنجی

    امیدوارم این اتفاق هرگز نیفته. بین مک‌بوک‌ها «ایر» از بقیه دیزاین بهتری داره و باتوجه به شارژدهی و قابلیت حمل و همچنین اندازه ( نه کوچیکه نه بزرگ) بهترین مک برای طیف وسیع بیزنس‌من‌ها و دانشجوهاست.ضمن این‌که خیلی‌ها از جمله شخص خودم حاضر به جایگزینی یک تبلت در عوض لپ‌تاپ نیستند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه