سازنده‌ی Fable یک بازی موبایلی خیلی خوب ساخته است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی ۲۲cans، متعلق به یکی از بزرگ‌ترین طراحان صنعت بازی‌های ویدیویی است. «پیتر مولینیو» (Peter Molyneux)، خالق مجموعه بازی‌های «سیاه و سفید» (Black and White) و «افسانه» (Fable) است. مولینیو که چند وقتی است از استودیوی خودش یعنی Lionhead Studios خارج شده، دست به ساخت بازی‌های موبایلی خلاقانه و خوب زده است. بازی جدید او، یک بازی ماجرایی سوم شخص است که عناصر بازی‌های مدیریتی را هم در خودش جای داده است.

بازی The Trail برای دو سیستم عامل iOS و اندروید به صورت رایگان عرضه شده است.

بازی The Trail – A Frontier Journey شما را در نقش مسافری قرار می‌دهد که وارد دنیاهایی ناشناخته می‌شود. هدف‌تان این است که به شهری به اسم Eden Falls برسید و در این میان، از تماشای محیط لذت ببرید، منابع جمع کنید، داد و ستد کنید و صد البته، با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنید. نکته‌ی جالب این است که اگر جلو بروید، دیگر نمی‌توانید به عقب برگردید. می‌توانید سرعت حرکت شخصیت خود را کنترل کنید، بایستید یا اینکه به سرعت به سمت هدف خود بروید.

بازی The Trail تجربه‌ای بسیار آرامش بخش و زیبا است؛ طوری که دیدگاه هنری خاص این بازی، یکی از نقاط قوت اصلی آن است. موسیقی شگفت‌انگیزی هم این بازی را همراهی کرده است.

بازی The Trail برای دو سیستم عامل iOS و اندروید به صورت رایگان عرضه شده است. می‌توانید تریلر و تصاویر این بازی را در ادامه ببینید.

The-Trail--A-Frontier-Journey The-Trail--A-Frontier-Journey (2) The-Trail--A-Frontier-Journey (1)

Label_Downlaod2 Label_Downlaod

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه