سازندگان توم‌ریدر بازی اونجرز را می‌سازند

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) اعلام کرد که با همکاری شرکت «مارول» (Marvel) از روی کتاب‌های کومیک‌ «اونجرز» (Avengers) بازی می‌سازد. حتی مشخص شده که دو استودیوی Crystal Dynamics سازنده‌ی بازی «خیزش توم‌ریدر» (Rise of the Tomb Raider) و Legacy of Kane و استودیوی Eidos Montreal سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Deus Ex  این بازی را خواهند ساخت. البته از این بازی تیزر کوتاهی هم منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید:

در این تیزر اطلاعات زیادی منتشر نمی‌شود و بخش‌های زیادی از بازی هم به نمایش در نمی‌آید. البته در قسمت‌هایی از آن چکش شخصیت «ثور» (Thor)، دست شخصیت «مرد آهنی» (Iron Man) و سپر شخصیت «کاپیتان آمریکا» (Captain America) دیده می‌شود. در آخر هم لوگوی اونجرز نشان داده می‌شود که از قطعات شکسته شده شکل می‌گیرد.  هشتگ Reassemble هم در این تیتزر کوتاه دیده می‌شود. هنوز نمی‌توانیم خیلی مطمئن درباره‌ی این بازی صحبت کنیم، اما احتمال دارد که اتفاق بدی برای تمام ابر قهرمان‌ها رخ داده باشد و گیمرها در نقش یک قهرمان جدید باید آن‌ها را نشان دهند. این احتمال هم وجود دارد که با یک بازی کاملا آنلاین روبه‌رو باشیم.

شرکت اسکوئر انیکس در این‌باره گفته:” پروژه اونجرز برای گیمرهای سرتاسر دنیا درست شده و کلی ابر قهرمان، محیط‌های مختلف و صحنه‌های جذاب و دلهره آور دارد. قطعا این عنوان برای افرادی که منتظر بازی اونجرز بودند، جذاب خواهد بود. این بازی یک داستان کاملا اصیل خواهد داشت و دنیای جذابی را معرفی می‌کند. اطلاعات بیشتر از این بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.”

همچنین گفته شده که این پروژه تنها مربوط به یک بازی نمی‌شود و اسکوئر انیکس قصد دارد در طول چند سال، چندین بازی مختلف تولید کند. به همین دلیل هم دو استودیو وظیفه‌ی ساخت این بازی را بر عهده دارند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت مارول فعالیت خودش در زمینه‌ی ساخت بازی را بیشتر کرده است. این شرکت هم اکنون با همکاری استودیوی Insomniac سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Ratchet & Clank عنوان Spider Man را برای کنسول PS4 در دست ساخت دارد و با همکاری استودیوی Telltale هم بازی Guardian of the Galaxy‌ را می‌سازد.

منبع:‌ The Verge

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه