سازندگان Fallout روی یک بازی موبایلی جدید کار می‌کنند

۴ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی Bethesda سازنده‌ی بازی Skyrim و Fallout 4 روی یک بازی موبایلی جدید کار می‌کند. این شرکت سال گذشته بازی «فال‌اوت شلتر» (Fallout Shelter) را برای پلتفرم‌های موبایل عرضه کرده بود که با استقبال بسیار خوب کاربران هم مواجه شد و به همین دلیل قصد دارد یک بازی دیگر هم برای گوشی‌ها و تبلت‌ها راهی بازار کند.

به تازگی «تاد هاوارد» (Todd Howard) سازنده‌ی بازی‌های Fallout و The Elder scrolls در مصاحبه‌ای با سایت Glixel گفت:” بازی موبایل جدیدی در دست ساخت داریم که فضا و سبک آن متفاوت‌تر از بازی قبلی ما برای موبایل است.”

هاوارد درباره‌ی موفقیت بازی فال‌اوت شلتر هم گفت:” موفقیت این بازی، ما را به شدت غافلگیر کرد. این بازی یک موفقیت بزرگ هم برای‌مان به حساب می‌آید. این بازی را نزدیک به ۷۵ میلیون نفر تجربه کرده‌اند و به همین دلیل به یک عنوان منحصر به فرد تبدیل شده است. در بازی موبایل جدید خودمان هم قصد داریم همین موفقیت را تکرار کنیم.”

کاملا مشخص است که استودیوی Bethesda علاقه‌ی زیادی به ساخت بازی برای پلتفرم‌های موبایل دارد و می‌خواهد عنوان‌های بیشتری هم بسازد. به احتمال زیاد بازی جدید این شرکت در نمایشگاه E3 معرفی خواهد شد. شما فکر می‌کنید که بازی موبایل جدید این استودیو چه سبکی دارد؟

منبع: glixel

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه