فروش ساعت‌های هوشمند بیشتر از ساعت‌های ساخت سوئیس است

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۵، فروش ساعت‌های هوشمند بیش‌تر از ساعت‌های ساخت سوئیس بوده است.

هنگامی‌که برای اولین بار، ساعت‌های هوشمند معرفی شدند، با استقبال زیادی مواجه نشدند. ایده‌ی اینکه هر روز مجبور باشید ساعت خود را شارژ کنید، یکی از نقطه‌ضعف‌های اصلی این گجت‌های پوشیدنی بود. همین دلیل باعث شد تا شرکت‌های مطرح سوئیسی، ساعت‌های هوشمند را تهدیدی جدی برای کسب‌وکار خود ندانند. اما آمارهای جدید Strategy Analytics خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

طبق آمار و ارقام منتشر شده، در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۵، بیش از ۸٫۱ میلیون ساعت هوشمند به فروش رسیده و این در حالی است که تعداد ساعت‌های سوئیسی فروخته شده در سه‌ماهه‌ی مشابه، نزدیک به ۷٫۹ میلیون دستگاه بوده است. شرکت‌های اپل و سامسونگ هم بیش‌ترین فروش را در بین سازندگان ساعت‌های هوشمند داشته‌اند. طبق گفته‌ی وب‌سایت Strategy Analytics، از ۸٫۱ میلیون ساعت هوشمند فروخته شده در این بازه، ۵٫۱ میلیون دستگاه متعلق به شرکت اپل و ۱٫۳ میلیون دستگاه هم، ساخت شرکت سامسونگ بوده‌اند.

Smartwatch_VS_Swiss_Watch_01

Neil Mawston، مدیر Strategy Analytics می‌گوید: «صنعت ساعت سوئیسی خیلی کند به پیشرفت ساعت‌های هوشمند واکنش نشان داد. سازندگان سوئیسی سرشان را در برف فرو کرده‌اند و امیدوارند که ساعت‌های هوشمند از بین بروند. شرکت‌های مطرحی مثل Tag Heuer از اپل و سامسونگ عقب مانده‌اند و سهم بازار کل شرکت‌های سوئیسی از بازار ساعت‌های هوشمند، تنها یک درصد ناچیز است.»

منبع: Strategy Analytics

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar منصور جعفری

    سلام
    وقت بخیر
    من میخوام ساعت هوشمند بخرم آیا شما Lg urban W150 رو پیشنهاد میکنید؟

    ساعت الجی بهتر هست یا Gear s 2

    ممنونم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه