ساعت هوشمند جدید HP برای خانم‌ها طراحی شده است

۱۰ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HP چند وقتی است که پروژه‌ای به اسم Engineered by HP به راه انداخته است. در این پروژه، شرکت HP با طراحان معروف و بزرگ مد برای ساخت گجت‌های هوشمند همکاری می‌کند. شرکت HP تا به امروز با طراحان و برندهایی مثل «مایکل باستین» (Michael Bastian) یا «مووادو» (Movado) همکاری کرده است. در جدیدترین پروژه‌ی HP، «آیزاک میزراهی» (Issac Mizrahi)، ساعتی هوشمند برای HP طراحی کرده است.

قیمت ۲۴۹ دلاری این ساعت نسبت به دیگر ساعت‌های لوکس و هوشمند بسیار پایین است.

ساعتی که میزراهی طراحی کرده، بر خلاف دیگر ساعت‌های هوشمند، از یک صفحه نمایش لمسی تشکیل نشده است. این ساعت هوشمند که The Isaac Mizrahi Smartwatch نام گرفته است، در نگاه اول یک ساعت کلاسیک و لوکس است. با این حال، این ساعت یک صفحه نمایش دارد و هم‌چنین می‌تواند فعالیت‌های روزانه‌تان را محاسبه کند.

ساعت میزراهی، ۲۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده است که برخلاف دیگر مدل‌های لوکسی که HP طراحی کرده، قیمت بسیار پایین‌تری دارد. هم‌چنین دو مدل مختلف برای این ساعت در نظر گرفته شده است: مدلی که از استیل نقره‌ای ساخته شده و مدل دیگری که جنس‌اش استیل طلایی رنگ است. این ساعت هم‌چنین با کریستال‌های سوارفسکی تزیین شده است.

در توضیحات این ساعت آمده است که در اصل آن را برای خانم‌ها طراحی کرده‌اند. ساعت‌های قبلی سری Engineered by HP بسیار بزرگ‌تر و زمخت‌تر طراحی شده بودند.

می‌توانید در ادامه تصاویر ساعت Isaac Mizrahi را ببینید.

Isaac_Mizrahi_All_Straps___Model.0 Isaac_Mizrahi_Engineered_by_HP_Silver_All_Straps.0 isaac-mizrahi-hp-smartwatch-02750.0 isaac-mizrahi-hp-smartwatch-02752.0 isaac-mizrahi-hp-smartwatch-02760.0

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه